Mikael_L skrev:
Är den till salu? ;) :rolleyes:
nä men den är cool
önska att den va det bara för att se insidan
 
John J skrev:
Ingen som räknar med högvatten där..

:D
Högvatten? Är ju typ 3 meter till golv.. Finns nog värre placerade hus än så.

Hur som helst. Jäkligt fint hus.
 
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/518450

vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta huset. Ligger lite "off". Inredningen är iallafall hemsk. En fruktansvärd kombination. Dyrt är det också för att vara i karlstad. Men det är det perfekta huset om man ska ha party. Efterfest en het sommarnatt. Gött!
 
il_duce skrev:
[länk]

vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta huset. Ligger lite "off". Inredningen är iallafall hemsk. En fruktansvärd kombination. Dyrt är det också för att vara i karlstad. Men det är det perfekta huset om man ska ha party. Efterfest en het sommarnatt. Gött!
Hur ser köket ut? Har de shellackat kvistarna och sedan betsat dem eller???
 
Ytterligare ett exempel på att det inte finns något likhetstecken mellan mycket pengar och mycket smak, men roligt att se. Och varför gör man tvättstugan till ett genomgångsrum mellan köket och matrummet?
 
Hur ser köket ut? Har de shellackat kvistarna och sedan betsat dem eller???
Precis... Och så tråkigt med en elfenbensvit ram runt den kritvita micron...
 
il_duce skrev:
[länk]

vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta huset. Ligger lite "off". Inredningen är iallafall hemsk. En fruktansvärd kombination. Dyrt är det också för att vara i karlstad. Men det är det perfekta huset om man ska ha party. Efterfest en het sommarnatt. Gött!
Coolt? Nja. Annorlunda? Jäpp.
 
Bland det mest smaklösa hus jag sett faktiskt, både utvändigt och invändigt.
 
Jag gillar idén att göra en avskärmad atriumgård och något lite annorlunda.
Sen funkar det inte riktigt, formen gör framförallt att ljusinsläppet i gemensamhetsutrymmena blir för dåligt och sen finns det en del andra egenheter..

Kul med någon som gör något lite annorlunda i landet lagom.
 
soomee skrev:
Ett riktigt coolt hus i Göteborgsområdet:

[länk]
Helt otroligt hus! Att sälja detta är förbryllande:confused: Det är bara ett år sedan det byggdes.

Ha' De'
 
il_duce skrev:
[länk]

vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta huset. Ligger lite "off". Inredningen är iallafall hemsk. En fruktansvärd kombination. Dyrt är det också för att vara i karlstad. Men det är det perfekta huset om man ska ha party. Efterfest en het sommarnatt. Gött!
Verkar som om det blivit sålt nu iallafall! Tydligen var det någon som gillade det :)
 
carrod skrev:
Helt otroligt hus! Att sälja detta är förbryllande:confused: Det är bara ett år sedan det byggdes.

Ha' De'
Spekulationsbygge? Skilsmässa? Kan väl finnas ganska många orsaker till det korta boendet :)
 
Charmigt som en grusgrop i Värmland...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.