harry73
Kalle B skrev:
Palatset i Uddevalla har redan blivit årets mest klickade på hemnet, det tog bara ett par dagar
Undrar om det har att göra med att den förekommrr här. Och vad betyder det då för försäljningen att vara med i coola hus till salu?
 
harry73 skrev:
Undrar om det har att göra med att den förekommrr här. Och vad betyder det då för försäljningen att vara med i coola hus till salu?
Ingen aning, men jag gissar att någon skrivit om huset på facebook. Det är säkert många som kollar den här tråden på byggahus också, men inte så otroligt många.

För övrigt så bor jag bara ett par mil från det där huset, och det är inte något så fantastiskt område. Visst är det bra, men det finns många bättre. Lagom nära till Uddevalla men jag hade hellre bott närmare kusten där vattnet är renare.
 
Vafan, göteborgarna har stulit Nyängsvägen, den ligger ju i Bromma, Stockholm

edit: Fin kåk btw
 
Ja, den villan var ju riktigt snygg och smakfull faktiskt. Det enda jag frågar mig är varför de inte målade väggen under bänken i tvättstugan?
 
Glenn K skrev:
Denna platsar väl här!
Vacker villa i nationalromantisk stil ritad av arkitekt Sigfrid Ericsson, plats 8 på Hemnets mest klickade nu......

[länk]
Någon som vet vart man får tag i sådana radiatorer? (y) :wow:
 
Ramnemark skrev:
Någon som vet vart man får tag i sådana radiatorer? (y) :wow:
Den var väl knappt tidstypiskt ens 1905? Passar inte i din kåk, sorry :D
 
Ramnemark skrev:
Poolvillan i Uddevalla slår rekord.
Det är lite kul att det står "Den ägs av en barnfamilj med väldigt god smak" i beskrivningen.

[länk]
Synd att dom snålade in på poolen .
 
fgo skrev:
Bara att handla (y)
[länk]
Nog för att dem är sinnessjukt snygga, men det priset var inte att leka med. Jag behöver ett med 20 sektioner vilket gör ett pris på 16 000kr :). Det är väl bra för en radiator ;)
 
Snabbfuskrenovering, lite färg å tada som ny (eller inte) Fasaden ser hemsk ut & allt gick lite fort å billigt :( Men kan bli hur fint som helst.

Glenn K skrev:
Denna platsar väl här!
Vacker villa i nationalromantisk stil ritad av arkitekt Sigfrid Ericsson, plats 8 på Hemnets mest klickade nu......

[länk]
 
Jonatan79 skrev:
Snabbfuskrenovering, lite färg å tada som ny (eller inte) Fasaden ser hemsk ut & allt gick lite fort å billigt :( Men kan bli hur fint som helst.
Precis min reflektion också, man ser hur luckor hänger på sned, gamla eluttag och elinstallationer, sunkig plastmatta i badrummet etc. etc.

Sitter inte köksfläkten för övrigt med off-set i förhållande till spisen? Väldigt knepig lösning!

Och på sedvanligt vis kan fotografen sin sak, bara att ljusa upp bilderna så ser det genast bättre ut :)
 
Redigerat:
Dyr koja, men respekt till byggmästaren, ingen svennebanan direkt ,hehe!


Lexington skrev:
[länk]

Vet inte om det varit med innan? Men vi kör ändå :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.