Det är väl helt självklart för alla tänkande människor att närvaron av en toalettpappersrulle (hemska ord) skulle kunna ge associationer till vad den där porslinstronen är till för, och vilka odörer som kan spridas därifrån.

Nej, usch och fy, bort det, sånt vill vi inte se!
Tänk på att barnfamiljer kanske tittar i mäklarbroschyrerna :eek:

Fast egentligen borde den där förgyllda och tomma t*****hållaren kanske behängas med en vacker sidenskarv
Så här ungefär. Ett fynd för blott 1599 kr!
basler-scarf-silvergra-flerfaergad-328586_CAT_M_020512_134534.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • basler-scarf-silvergra-flerfaergad-328586_CAT_M_020512_134534.jpg
Nyfniken skrev:
Säljaren kanske har slut på kontot?
Lite långt för mig att åka på visningen (mina bankkonton tillåter inte heller köp av fastigheten)
Men annars hade jag haft med mig en bal toapapper till visningen och placerat rullar i hållarna.

Ganska sjukt att man såg denna detalj, nu gör jag det på alla mäklarannonser.:)
 
Man passar väl alltid på och provskiter toaletter när man är på husvisningar. Då får man ju inspektera toan för sig själv och avskräcker alltid någon från köp .
 
  • Gilla
MathiasS och 2 till
  • Laddar…
raveper skrev:
Man passar väl alltid på och provskiter toaletter när man är på husvisningar. Då får man ju inspektera toan för sig själv och avskräcker alltid någon från köp .
Mäklaren kanske haft dig på besök tidigare och nu gömmer toarullarna.... ;-)
 
  • Gilla
noone70
  • Laddar…
Larsa skrev:
Mäklaren kanske haft dig på besök tidigare och nu gömmer toarullarna.... ;-)
Kan ju vara något som börjar spri sig i branschen.
När grannhuset här hemma hade visning hade ägaren en hemmagjord toahållare som gick från golv till tak som typ rymde en halv bal. Undra om han gillade att torka sig eller bara skita mycket.
 
  • Gilla
Steffo1980
  • Laddar…
Larsa skrev:
Mäklaren kanske haft dig på besök tidigare och nu gömmer toarullarna.... ;-)
Ovälkomna signaler från marknaden.
 
  • Gilla
noone70
  • Laddar…
Det var ett coolt hus men ack så sterilt. Blev inget hemtrevligt alls, man ska ju bo där. Det måste finnas en balans.
 
Dalbotös skrev:
Fantastiskt hus, redan innan jag såg vad som fanns på vinden! ;)
[länk]
DET på vinden ger mervärde och kan säkert kompletteras.;)
 
Larsa skrev:
Mäklaren kanske haft dig på besök tidigare och nu gömmer toarullarna.... ;-)
Det är nog en ganska bra gissning.
OT: Frugan jobbar för ett stort allmännyttigt bostadsbolag och när de bygger nytt, så ordnas ofta en eller några visningslägenheter som spekulanter med intresse och rätt kötid får komma och se vid något tillfälle. Olika materialval visas osv.
De lärde sig den hårda vägen häromåret att tejpa igen toalettstolarna innan visning, då någon hade gått in och gjort stor bomelibom under visningen.
På en toalettstol som bara var ställd på golvet.
Utan avlopp!
:eek:
 
  • Gilla
Totem och 5 till
  • Laddar…
Jovial skrev:
Tycker detta hus [länk] klassas som coolt, det ända jag inte förstår mig på är när man bygger ett sådant påkostat hus och som är så stort hur svårt är det att få till ett vettigt vardagsrum. De är ju fullkomligt omöjligt för de att kolla på TV om man nu inte har vridbart väggstativ och tycker det ser väldigt konstigt ut.
Det var väldigt...vitt.
 
Carl_Elvis skrev:
Det är nog en ganska bra gissning.
OT: Frugan jobbar för ett stort allmännyttigt bostadsbolag och när de bygger nytt, så ordnas ofta en eller några visningslägenheter som spekulanter med intresse och rätt kötid får komma och se vid något tillfälle. Olika materialval visas osv.
De lärde sig den hårda vägen häromåret att tejpa igen toalettstolarna innan visning, då någon hade gått in och gjort stor bomelibom under visningen.
På en toalettstol som bara var ställd på golvet.
Utan avlopp!
:eek:
Hahaha Gott mos
Som en känga åt hela mäklarbranschen
 
bäckåbölja skrev:
Jag kan inte kalla det vackert men de har åtminstone inte fallit för trenden att måla allt vitt. [länk]
Såg den igår, känner mig fortfarande lite sjösjuk... :what:
 
  • Gilla
oceanis
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.