MB77 skrev:
[länk]
[länk]
Se mitt tidigare inlägg.... #2127
 
Dalbotös skrev:
Undrar om man kan köpa det möblerat... :)
[länk]
Man kan ju tro att det vore en inredningsbutik för de med lite sån smak. MYCKET möbler å pinaler.
 
Jodu, fy tusan för att flyttstäda där! :)
Vem behöver egentligen två dockor i naturlig storlek i vardagsrummet?
 
Dalbotös skrev:
Undrar om man kan köpa det möblerat... :)
[länk]
Jag misstänker skarpt att det finns en riktigt råbarkad "mancave" i friggeboden....
 
  • Gilla
Steffo1980
  • Laddar…
bjolo360 skrev:
Jag misstänker skarpt att det finns en riktigt råbarkad "mancave" i friggeboden....
Jag tror jag hellre håller hus i den i så fall!
 
Noseone skrev:
Man kan ju tro att det vore en inredningsbutik för de med lite sån smak. MYCKET möbler å pinaler.
Ja jävl*r vad mycket pyngel och dekor!

Men det är intressant att se vad man kan få för lite mer än en mille i Degerfors.
Det är ju en typisk avflyttningsort efter att järnverket drog ner.
Kvar blir endast möjligen lite flyktingförläggningar och liknande som kan hålla kommunen under armarna några år.
Samma kåk i en storstad hade gått på åtminstone 5 mille och köparen hade jublat!


(Har själv bott några nätter i Degerfors, och kinarestaurangen vid "storgatan" var helt ok)
 
Thomas59
Villa vista skrev:
Mäklaren måste ha varit onyckter när den la ut annonsen.
Ska man gissa att du var lite onykter då du skrev "onyckter"? :wow:
 
RoTe skrev:
Största skitarslet i Sverige: [länk]
Ähhh, va..... :x
 
KnockOnWood skrev:
Ähhh, va..... :x
Rikets Sal = Skitarsle om man flyttar om bokstäverna. Det var nån som haft roligt på en av Livets Ords lokaler nån gång.
 
  • Gilla
Exostor
  • Laddar…
BiFuel skrev:
Rikets Sal = Skitarsle om man flyttar om bokstäverna. Det var nån som haft roligt på en av Livets Ords lokaler nån gång.
OK, tack!

Jag är inte mycket för "det religiösa" men det där tycker jag nog är lite för lågt :mad:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.