RoTe
BiFuel skrev:
Rikets Sal = Skitarsle om man flyttar om bokstäverna. Det var nån som haft roligt på en av Livets Ords lokaler nån gång.
Det är Jehovas som har Rikets sal och det är Jehovas huvudkontor som är till salu, annars hade du rätt...
 
RoTe skrev:
Det är Jehovas som har Rikets sal och det är Jehovas huvudkontor som är till salu, annars hade du rätt...
Vad tror ni om att starta asylmotagning?
 
Noseone skrev:
Vad tror ni om att starta asylmotagning?
Det är nog Sveriges lönsammaste bransch nu.
 
  • Gilla
John Pohlman och 1 till
  • Laddar…
RoTe skrev:
Det är Jehovas som har Rikets sal och det är Jehovas huvudkontor som är till salu, annars hade du rätt...
Just ja, tänkte lite snett där :)
 
S
Noseone skrev:
Vad tror ni om att starta asylmotagning?
Min första tanke också, men det är nog inget för oss dödliga. Anläggningen lär väl inte gå under 60 miljoner.
 
Tycker detta hus http://bostad.skandiamaklarna.se/till-salu/villa/48FC3163ASPPLK3A klassas som coolt, det ända jag inte förstår mig på är när man bygger ett sådant påkostat hus och som är så stort hur svårt är det att få till ett vettigt vardagsrum. De är ju fullkomligt omöjligt för de att kolla på TV om man nu inte har vridbart väggstativ och tycker det ser väldigt konstigt ut.
 
Jovial skrev:
Tycker detta hus [länk] klassas som coolt, det ända jag inte förstår mig på är när man bygger ett sådant påkostat hus och som är så stort hur svårt är det att få till ett vettigt vardagsrum. De är ju fullkomligt omöjligt för de att kolla på TV om man nu inte har vridbart väggstativ och tycker det ser väldigt konstigt ut.

Alla hus med en rustning uppställd får plus av mig. :)
Fast minus för den fula plattläggningen bakom toaletten, den med skifferplattor. Lite bättre borde det gått att få, nu var det ju stora hål här och var. Har inte bestämt mig om jag gillar klockan i handfatsproppen heller. Praktiskt när man skall borsta tänderna kanske men samtidigt stressande.
 
Akahigi
Jovial skrev:
Tycker detta hus [länk] klassas som coolt, det ända jag inte förstår mig på är när man bygger ett sådant påkostat hus och som är så stort hur svårt är det att få till ett vettigt vardagsrum. De är ju fullkomligt omöjligt för de att kolla på TV om man nu inte har vridbart väggstativ och tycker det ser väldigt konstigt ut.
Det där huset var hemskt. Lider med de som bor nedanför...

All den där vitfogade skifferstenen...
 
Jovial skrev:
Tycker detta hus [länk] klassas som coolt, det ända jag inte förstår mig på är när man bygger ett sådant påkostat hus och som är så stort hur svårt är det att få till ett vettigt vardagsrum. De är ju fullkomligt omöjligt för de att kolla på TV om man nu inte har vridbart väggstativ och tycker det ser väldigt konstigt ut.
Är det fotografen eller stylisten som tagit bort toarullarna på alla toaletter?

Hoppas dom snarast kommer tillbaka! :)
 
Lille Lars skrev:
Är det fotografen eller stylisten som tagit bort toarullarna på alla toaletter?

Hoppas dom snarast kommer tillbaka! :)

Toapapper ger marknaden "fel signaler".
 
  • Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
Slut på toapapper ger mig "fel" signaler.
 
  • Gilla
xisten och 4 till
  • Laddar…
Stefan Bengtsson skrev:
Slut på toapapper ger mig "fel" signaler.

Då förstår jag genast bättre din avatar. ;)
 
  • Gilla
Stefan Bengtsson
  • Laddar…
Usch för alla piffiga ord på väggar, har aldrig förstått sånt. Ingen tomt?! Nej, inte ngt för mig.
 
Lille Lars skrev:
Är det fotografen eller stylisten som tagit bort toarullarna på alla toaletter?
Säljaren kanske har slut på kontot?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.