B
L laseryxa skrev:
Vore även bra om man kom direkt till ”bevakade forum” och inte ”bevakade ämnen” när man trycket på stjärnan/bevakningar längs ner.
Men der kanske är konfigurerbart nån stans?
Nej nej, ställ inte till med nått sånt, skulle bli ramaskri. Och som Per skrivit, få som verkar använda bevakning av forum-delar.

Fast om det är konfigurerbart om man vill komma till bevakade ”forum” eller ”ämnen” (ämnen kan vara default) så blir det ju win-win

Varför är det autoplay på youtube-klipp och hur stänger man av dem? Blir tokig på att det helt plötsligt börja spela upp från ett ställe i tråden jag redan bläddrat förbi!
Osäker på hur det är på datorn eftersom jag mestadels sitter på en iPhone (ibland iPad) och alltid använder appen.

För mig startar inte videoklippen förrän jag ”nuddar” rutan med klippet med fingret.

Nu senaste veckan, så blir min iPhone 11, iOS 15.2, extremt varm av att vara inne i er app. Försvinner när jag stänger appen. Har försökt installera om appen, starta om luren och allt det där. Tillika suger den väldigt mycket batteri pga detta. Men den blir fortfarande väldigt varm när jag går in på appen även efter ominstallation.

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Håller med. Ser det dock som en moderering av BH-beroendet.

A feature, not a bug – eller hur är det @Per Eskilsson?

• Gilla
JLyck
  • Laddar…
Jag har själv en iPhone 12 Pro men har inte uppdaterat till iOS 15.2 än (har fortfarande 15.1.1).

Jag har inte upplevt detta. Men det kan hänga ihop med iOS 15.2, eller att Apple vill att du ska köpa ny mobil. ;)

Får uppgradera och testa.

Jag har också 15.1.1 (Iphone 12 mini) och upplever också problemet som nytt. Det är alltså inte kopplat till IOS 15.2.

• Wow
Per Eskilsson
  • Laddar…
richardtenggren
Jag har 13 PRO Max och 15.3, har inga problem :)

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Om man i scrollandet på en sida råkar nudda play-knappen på en annons (räcker med att nudda, behöver ej släppa upp fingret) så kommer annonsen upp direkt i helskärm, oklart om man kan stänga ner utan att backa i forumet?

Rätt irriterande, och annorlunda än tidigare?
Annons med play-knapp för Samsung Galaxy S22 i ett mobilforum, pil pekar på play-knappen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmdump av en mobiltelefons webbläsare som visar en reklam för Samsung Galaxy S22.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
ajn82 och 1 till
  • Laddar…
Jag har samma problem som ovan.
Kommer inte tillbaka till rätt ställe och otroligt känsliga annonser.

Samma problem här

Detta är ett återkommande problem. Skriv ett skräpinlägg (som detta) så slipper ni en stund :rofl:

Ja fy fan, och man kan inte få bort skiten utan att gå bakåt men då kommer man ur tråden...

Kan hända att det är för att jag nyss bytt telefon (samsung s21 istället för samsung a40) men jag har inte upptäckt beteendet förrän ikväll, i just den här tråden.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.