168 640 läst · 1 361 svar
169k läst
1,4k svar
Byggahus lanserar iPhone och Android app
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 480 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 480 inlägg
Nej nej, ställ inte till med nått sånt, skulle bli ramaskri. Och som Per skrivit, få som verkar använda bevakning av forum-delar.L laseryxa skrev:
Varför är det autoplay på youtube-klipp och hur stänger man av dem? Blir tokig på att det helt plötsligt börja spela upp från ett ställe i tråden jag redan bläddrat förbi!
Osäker på hur det är på datorn eftersom jag mestadels sitter på en iPhone (ibland iPad) och alltid använder appen.
Osäker på hur det är på datorn eftersom jag mestadels sitter på en iPhone (ibland iPad) och alltid använder appen.
Nu senaste veckan, så blir min iPhone 11, iOS 15.2, extremt varm av att vara inne i er app. Försvinner när jag stänger appen. Har försökt installera om appen, starta om luren och allt det där. Tillika suger den väldigt mycket batteri pga detta. Men den blir fortfarande väldigt varm när jag går in på appen även efter ominstallation.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 703 inlägg
Håller med. Ser det dock som en moderering av BH-beroendet.
A feature, not a bug – eller hur är det @Per Eskilsson?
A feature, not a bug – eller hur är det @Per Eskilsson?
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Jag har själv en iPhone 12 Pro men har inte uppdaterat till iOS 15.2 än (har fortfarande 15.1.1).
Jag har inte upplevt detta. Men det kan hänga ihop med iOS 15.2, eller att Apple vill att du ska köpa ny mobil.
Får uppgradera och testa.
Jag har inte upplevt detta. Men det kan hänga ihop med iOS 15.2, eller att Apple vill att du ska köpa ny mobil.
Får uppgradera och testa.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 703 inlägg
Jag har också 15.1.1 (Iphone 12 mini) och upplever också problemet som nytt. Det är alltså inte kopplat till IOS 15.2.
Om man i scrollandet på en sida råkar nudda play-knappen på en annons (räcker med att nudda, behöver ej släppa upp fingret) så kommer annonsen upp direkt i helskärm, oklart om man kan stänga ner utan att backa i forumet?
Rätt irriterande, och annorlunda än tidigare?
Rätt irriterande, och annorlunda än tidigare?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder