Ja hu vilken hemsk variant, mycket störande
 
D dan-lind skrev:
Om man i scrollandet på en sida råkar nudda play-knappen på en annons (räcker med att nudda, behöver ej släppa upp fingret) så kommer annonsen upp direkt i helskärm, oklart om man kan stänga ner utan att backa i forumet?


Rätt irriterande, och annorlunda än tidigare?
[bild] [bild]
Samma problem här! Helt plötsligt från ingenstans så händer det mig tre gånger på raken inom 30 minuter, tre olika annonser.
Inte acceptabelt
 
Jag har hittat och åtgärdat felet men det kommer ta några timmar innan det är helt väck.
 
  • Gilla
Hojte och 6 till
  • Laddar…
Sen ett tag tillbaka dyker inte covid-trådarna upp under ”Senaste”, trots att det görs nya inlägg. Jag har inte bockat i att jag ska ignorera trådarna.
 
B b8q skrev:
Sen ett tag tillbaka dyker inte covid-trådarna upp under ”Senaste”
Bug eller feature?
 
  • Haha
  • Gilla
TRJBerg och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Bug eller feature?
Det är lite det jag undrar. Kanske forumägarna låst den funktionen för att minska lite intresse och aktivitet i just de trådarna. Eller de kanske blivit för stora?
Mest undrar jag kanske om andra också märkt samma.
 
Ja, den covidtråd jag följer syns inte under senaste.
 
H
Jag kör endast webbläsare och slutat helt med Android appen. Jag tycker detta fungerar mycket bättre
 
  • Gilla
D-bug
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Jag har hittat och åtgärdat felet men det kommer ta några timmar innan det är helt väck.
Tack Per (y)
 
H hus520 skrev:
Jag kör endast webbläsare och slutat helt med Android appen. Jag tycker detta fungerar mycket bättre
Jag kör också via webbläsare i min iPhone, då appen får min telefon att bli ruskigt varm och det suger batteri.
 
  • Gilla
hus520
  • Laddar…
Jag har säkert frågat förut och fått ett bra svar, men vad är poängen med en app som i praktiken bara är en maskerad webläsare?
Det gäller inte bara byggahus, utan även t ex alla nyhetssiter har en motsvarande app som inte gör något mer än visar samma sak som finns på hemsidan. Vad är det jag har missat?
 
  • Gilla
TRJBerg
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jag har säkert frågat förut och fått ett bra svar, men vad är poängen med en app som i praktiken bara är en maskerad webläsare?
Det gäller inte bara byggahus, utan även t ex alla nyhetssiter har en motsvarande app som inte gör något mer än visar samma sak som finns på hemsidan. Vad är det jag har missat?
Notifikationer. Åtminstone jag vägrar att låta webbsidor notifiera mig via webbläsaren.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag vägrar pop-up-notifikationer helt och hållet. Det finns ju sidor för både notiser och bevakningar man kan titta på.
 
  • Gilla
TRJBerg
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Notifikationer. Åtminstone jag vägrar att låta webbsidor notifiera mig via webbläsaren.
Spelar det någon roll vilken app som notifierar en? Vill man ha dessa kan väl lika gärna en webläsare ge dem och vill man inte ha dem går de att stänga av. På vilket sätt är en notifikation från en byggahusappp mer välkommen än samma notifikation från en webläsarapp? Missar säkert något uppenbart...
 
  • Gilla
TRJBerg
  • Laddar…
useless useless skrev:
vad är poängen med en app som i praktiken bara är en maskerad webläsare?
Marknadspositionering?
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.