93 459 läst · 295 svar
93k läst
295 svar
Bygga TV-bänk
Nej, tyvärr. Lackeringsfirman hade en massa dåliga ursäkter och lovade att den skulle vara klar på fredag. Jag vet dock inte om jag kommer ha möjlighet att hämta den då, men jag hoppas på det.berne88 skrev:
Den blev färdig idag så vi hämtade grejerna innan stängning. Riktig tattarkörning med bänken ut där bak och luckan helt öppen på bilen Efter ca 2 timmar är den uppe på väggen och injusterad perfekt i våg Det var rätt knepigt att få i alla fästpunkterna samtidigt när man hängde upp den.
Jag tar fler bilder när allt är klart
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag tar fler bilder när allt är klart
Har precis skummat igen tråden och måste säga att jag blir imponerad över att du lyckas göra allt detta arbete i din lägenhet utan några vettiga verktyg. Förstå mig rätt, i ett snickeri blir ett sådant här jobb enklare. Det gör hela prestationen ännu mer imponerande. Riktigt bra jobbat!! Och snyggt färgval!
"Fruktfat med citrusfrukter i förgrunden..."
Riktigt snyggt, behövde lackeringsfirman göra någon ytterligare spackling eller är det med ditt underarbete?
Ett tips från en obotlig realist är att sätta något mjukt i rätt höjd på dammsugarmunstycket...
Riktigt snyggt, behövde lackeringsfirman göra någon ytterligare spackling eller är det med ditt underarbete?
Ett tips från en obotlig realist är att sätta något mjukt i rätt höjd på dammsugarmunstycket...