Jag såg detta också vid närmare titt. Låter lite snålt
 
Ola C Ola C skrev:
Jag såg det, låter skumt lite för en såg av den typen men är det bara 200 klinga så stämmer det väl
Tittar man på bilderna ser det ju dock ut som att en klinga med större diameter skulle gå att montera. Men får man nog åka dit och kolla..
 
Frustrator Frustrator skrev:
Men får man nog åka dit och kolla..
Nå, hur såg den ut?

...för jag förutsätter att du som beskyllde mig för att vara långsam redan varit o tittat på den;)
 
Ola C Ola C skrev:
Nå, hur såg den ut?

...för jag förutsätter att du som beskyllde mig för att vara långsam redan varit o tittat på den;)
Jag sa väl inget om långsam, bara att vi måste ha förståelse för att en del har svårt att se de små knapparna på tangentbordet ;)

Har inte vart och kollat på den pga en skåning har gett mig bordsågs-inköps-förbud..eller gällde det bara bandsågar? :D
 
Frustrator Frustrator skrev:
Jag sa väl inget om långsam, bara att vi måste ha förståelse för att en del har svårt att se de små knapparna på tangentbordet ;)

Har inte vart och kollat på den pga en skåning har gett mig bordsågs-inköps-förbud..eller gällde det bara bandsågar? :D
Nytt år nya regler. Köpstoppet gällde förra året:D
 
  • Gilla
Mjölsered och 1 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
@Ola C vill du verkligen öppna den dörren för @Frustrator ?
Lugnt, den går inte att öppna ändå, står för mycket saker i vägen:geek:
 
  • Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 5 till
  • Laddar…
En begagnad Inca bandsåg till salu står på en träbänk med omgivande mörka träytor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ola C Ola C skrev:
Lugnt, den går inte att öppna ändå, står för mycket saker i vägen:geek:
Joho då!
Lyckades ju lura iväg Den snesulade hyveln tillslut så nu kan man minnsan öppna dörren!

Lyckas jag bara bli av med lite fler prylar kan man snart gå in innanför den också ;)
 
Kanske är okej pris.
 
  • Begagnad INCA bandsåg med märkning och elkabel upprullad, till salu för 600 kr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
G Gud_ skrev:
Kanske är okej pris.
Är ett mer än okej pris
 
Inca bandsåg till salu, grön och vit, med avtaget sågblad och ansluten elkabel, på ett arbetsbord.
 
  • Gilla
Immobil
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.