Men om man klickar på kartan hamnar man i Uppsala.:thinking:

Skärmdump av en interaktiv karta på hitta.se som visar delar av Uppsala med en markerad punkt och postnummer 75422.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Blockets kartsystem har en hel del över att önska. Man kan hamna i Tyskland när annonsen säger Falkenberg ibland :D
 
Behöver ju inte vara fel...:cool:

Skärmdump av Google Maps som visar orten Falkenberg/Elster markerad med en röd pin i Tyskland.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Haha jag tog bara ett lösryckt exempel men det visade ju sig passa rätt bra :D
 
Ursäkta mina ot-inlägg.:oops:
Avslutar här.
 
  • Gilla
___EM
  • Laddar…
Gammal industriell elektrisk motor monterad på en träpall, med grön färg och flagnad färg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Va hände här? Typ 1m såghöjd. @Frustrator får du in den i källaren eller den kommer sticka upp i köket?

Grön stor bandsåg med ungefär 1 meter såghöjd i ett verkstadsutrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nanowire och 4 till
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Va hände här? Typ 1m såghöjd. @Frustrator får du in den i källaren eller den kommer sticka upp i köket?

[bild]
Lekrummet är ovanför verkstan så köket klarar sig. Hustrun sa inte direkt nej när jag visade annonsen..däremot morrade hon dovt..
Så jag skickade tipset till Pysslarn för sådär 3h sen :)
 
  • Gilla
  • Haha
elpaco och 3 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Lekrummet är ovanför verkstan så köket klarar sig. Hustrun sa inte direkt nej när jag visade annonsen..däremot morrade hon dovt..
Så jag skickade tipset till Pysslarn för sådär 3h sen :)
Och som vanligt tackar jag för alla bra tips!

Kruxet är väl bara att även om jag nog kan härbärgera den på höjden, så har jag redan tre bandsågar. En ska iofs bort men tänkte begränsa innehavet till två i framtiden... :)

//Ronnie
 
P Pysslarn skrev:
Och som vanligt tackar jag för alla bra tips!

Kruxet är väl bara att även om jag nog kan härbärgera den på höjden, så har jag redan tre bandsågar. En ska iofs bort men tänkte begränsa innehavet till två i framtiden... :)

//Ronnie
Jo men den här stora bandsågen ska inte blandas ihop med de lite mindre..så den räknas tekniskt sett inte.. :)
 
  • Gilla
johel572 och 3 till
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:
så har jag redan tre bandsågar
Det är nåt med hallänningar och hoarding...ni drack väl inte vattnet när de borrade genom åsen?:rolleyes:
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Fotografen och 5 till
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Det är nåt med hallänningar och hording...ni drack väl inte vattnet när de borrade genom åsen?:rolleyes:
Jag har inte en enda bandsåg och är hallänning så det jämnar ut sig ;)
 
Ola C Ola C skrev:
Det är nåt med hallänningar och hording...ni drack väl inte vattnet när de borrade genom åsen?:rolleyes:
Nä, det smakade inte alls gott när det är spätt i vatten. Har däremot en burk sånt här på gröten varje morgon.. Burk med Rhoca Gil, märkt som "Härdad", används på gröten och ej i vatten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Jag har inte en enda bandsåg och är hallänning så det jämnar ut sig ;)
Tror du glömde ett än.

"Jag har inte en enda bandsåg, än" ska det vara ;)
 
  • Gilla
nino och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.