722 686 läst · 3 861 svar
723k läst
3,9k svar
blocket tips
Verktygstokig
· Halland
· 7 742 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 742 inlägg
Dom använder @Frustrator s privata tipstjänst, han är snabbare än alla datascript i världen.lerpoel skrev:
Det va en fin bandsåg, har en likadan och det är en liten best med helgjuten gjutjärnsstomme i ett stycke.
Verktygstokig
· Halland
· 7 742 inlägg
Hobbysnickare
· Småland
· 22 inlägg
@Frustrator får gärna bomba mig med rikt/planhyveltips
Verktygstokig
· Halland
· 7 742 inlägg
Hehe, är du redo för det?I Ibrakadaboom skrev:
@Ola C har inte alltid låtit lika positiv till mina tips. Tre sms i tät följd kl 03 en tisdag att bara för att jag hittat en i mitt tycke bra svarv. Gnälldes dels på att den tydligen var längre än hela hans verkstad. Och dels vägde uppemot 5ton.. sen ngt om att han försökte sova..
Den var säkert i Överkalix också som 90% av dina tips till mig.... Men skam den som ger sig, till slut damp det ner ett vettigt tips någon minut efter annonsen lades ut, en fin svarv i lagom storlek till vrakpris inom promenadavstånd.Frustrator skrev:
Hehe, är du redo för det?
@Ola C har inte alltid låtit lika positiv till mina tips. Tre sms i tät följd kl 03 en tisdag att bara för att jag hittat en i mitt tycke bra svarv. Gnälldes dels på att den tydligen var längre än hela hans verkstad. Och dels vägde uppemot 5ton.. sen ngt om att han försökte sova..
Hobbysnickare
· Småland
· 22 inlägg
haha, ok jag visste nog inte vad det innebar. Men kontors- och kvällstider tar man ju gärna emot tips. Ska ju småsnickra inte bygga en ark. Så lagom stortFrustrator skrev:
Hehe, är du redo för det?