Klipp Äldre bandsåg i en verkstadsmiljö till salu.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
lerpoel
Frustrator Frustrator skrev:
Lite oklart vilken modell det är, kan vara riktigt bra.
[bild]
Försökte på den här, men var antagligen för sen på bollen då säljaren aldrig svarade...
 
Industriell grön planhyvel till salu, foto visar fronten med kontrollpanel och matarvals.
Bra pris på hyveln
 
Frustrator Frustrator skrev:
[bild]
Bra pris på hyveln
Hade hyveln kostat 25’ hade det varit ett bra pris. Nu är det mer knas.
 
Vertikal bandsåg i grönt för hemmabruk, placerad i verkstadsutrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Ser ut att vara i fint skick.
 
lerpoel
Hann inte ens se annonsen den här gången. Aldrig varit med om något med så högt tryck på förut som bandsågar. Använder folk script för att fånga annonser direkt?
 
lerpoel lerpoel skrev:
Hann inte ens se annonsen den här gången. Aldrig varit med om något med så högt tryck på förut som bandsågar. Använder folk script för att fånga annonser direkt?
Dom använder @Frustrator s privata tipstjänst, han är snabbare än alla datascript i världen.

Det va en fin bandsåg, har en likadan och det är en liten best med helgjuten gjutjärnsstomme i ett stycke.
 
  • Gilla
  • Haha
Luddis_1 och 1 till
  • Laddar…
lerpoel
Ola C Ola C skrev:
Dom använder @Frustrator s privata tipstjänst, han är snabbare än alla datascript i världen.

Det va en fin bandsåg, har en likadan och det är en liten best med helgjuten gjutjärnsstomme i ett stycke.
Och dessutom bara en timme bort, suck!
 
Rickard.
lerpoel lerpoel skrev:
Använder folk script för att fånga annonser direkt?
Blocket har väl byggt in detta själv med bevakningar och notiser? Eller missar jag något?
 
Rickard. Rickard. skrev:
Blocket har väl byggt in detta själv med bevakningar och notiser? Eller missar jag något?
Blocketbevakning är för långsam, i alla fall senast jag använde det. Tog en kvart - tjugo minuter för det att mala genom systemet o skicka notisen o då är det ofta för sent.
 
  • Gilla
Rickard.
  • Laddar…
Rickard. Rickard. skrev:
Blocket har väl byggt in detta själv med bevakningar och notiser? Eller missar jag något?
Japp, notissystemet suger :)
 
  • Ledsen
lerpoel
  • Laddar…
I Ibrakadaboom skrev:
@Frustrator får gärna bomba mig med rikt/planhyveltips
Hehe, är du redo för det?
@Ola C har inte alltid låtit lika positiv till mina tips. Tre sms i tät följd kl 03 en tisdag att bara för att jag hittat en i mitt tycke bra svarv. Gnälldes dels på att den tydligen var längre än hela hans verkstad. Och dels vägde uppemot 5ton.. sen ngt om att han försökte sova..
 
  • Gilla
  • Haha
M.Bergman och 7 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Hehe, är du redo för det?
@Ola C har inte alltid låtit lika positiv till mina tips. Tre sms i tät följd kl 03 en tisdag att bara för att jag hittat en i mitt tycke bra svarv. Gnälldes dels på att den tydligen var längre än hela hans verkstad. Och dels vägde uppemot 5ton.. sen ngt om att han försökte sova..
Den var säkert i Överkalix också som 90% av dina tips till mig.... Men skam den som ger sig, till slut damp det ner ett vettigt tips någon minut efter annonsen lades ut, en fin svarv i lagom storlek till vrakpris inom promenadavstånd.:D
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Hehe, är du redo för det?
@Ola C har inte alltid låtit lika positiv till mina tips. Tre sms i tät följd kl 03 en tisdag att bara för att jag hittat en i mitt tycke bra svarv. Gnälldes dels på att den tydligen var längre än hela hans verkstad. Och dels vägde uppemot 5ton.. sen ngt om att han försökte sova..
haha, ok jag visste nog inte vad det innebar. Men kontors- och kvällstider tar man ju gärna emot tips. Ska ju småsnickra inte bygga en ark. Så lagom stort:crysmile:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.