3 395 698 läst · 18 265 svar
3396k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Idag så gick jag i mål med att rikta upp ämnena till bordsskivan så sista limningen kunde göras.
Om man har bråttom så rekommenderar jag inte att använda 5cm breda bitar så att det behövs 9 st totalt, men om man vill öva på hyvla för hand så är det en utmärkt strategi.
Om man har bråttom så rekommenderar jag inte att använda 5cm breda bitar så att det behövs 9 st totalt, men om man vill öva på hyvla för hand så är det en utmärkt strategi.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Ordnat med barnvakt på eftermiddagen så har kollat att batterierna är laddade och snabbt plockat ihop allt som behövs för trallbygge. Ryms fint i ett snickarbälte och två verktygslådor. Plus fyra bockar som inte ryms men därpå ligger virket. Tillkommer också någon lång skena och multimaskin senare
Logga in
Skapa konto
Ser smidigt ut. Men vad är det som ligger på såglådan?nanowire skrev:Ordnat med barnvakt på eftermiddagen så har kollat att batterierna är laddade och snabbt plockat ihop allt som behövs för trallbygge. Ryms fint i ett snickarbälte och två verktygslådor. Plus fyra bockar som inte ryms men därpå ligger virket. Tillkommer också någon lång skena och multimaskin senare
[bild]
Verktygstokig
· Halland
· 7 555 inlägg
Det straffar sig att uttala sig kategoriskt. Hade givetvis missat ett verktyg märkte jag direkt; Avrundningsfräsnanowire skrev:Ordnat med barnvakt på eftermiddagen så har kollat att batterierna är laddade och snabbt plockat ihop allt som behövs för trallbygge. Ryms fint i ett snickarbälte och två verktygslådor. Plus fyra bockar som inte ryms men därpå ligger virket. Tillkommer också någon lång skena och multimaskin senare
[bild]
Logga in
Skapa konto
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg