17 448 läst · 126 svar
17k läst
126 svar
Beställa bänkskiva mot förskottsbetalning och med estnisk lagstiftning?
Ska du montera allt själv? Dvs skivor, häll, diskho och ev annat? Annars ser jag inte vitsen att lämna hon åt sidan.D Derbyboy skrev:
Jag som beställde av Bror Törner fick väldigt bra priser på diskhon, fabrikat Decosteel. Det gjorde en del på totalpriset apropå fokus på den totala kostnaden vs ett m2-pris.
Det var ju kul att du upplever att du fick ett bra pris, men jag vill påstå att man kan spara 3-5000kr för 30min jobb.ClasseClas skrev:
Nä men kanske, jag får se. Köper jag in den själv så kanske jag monterar den. Vissa tillverkare har inte alla märken, jag vill nog ha en Franke bxx 210-54.ClasseClas skrev:
I mitt fall var det fastpris på måttagning och montering. Det kom 3 man för att bära in och montera allting. Några 3-5000 kronor fanns absolut inte att hämta på att montera hon själv.A AndersbcD skrev:
Var har du fått fram det priset på montering av en ho?
Montering + inköp av ho, har inte påstått något annat. Och var det 3man så var det definitivt 1man för mycket 😊, räcker gott med 2pers!ClasseClas skrev:
Redigerat:
Bara om de fräser ett för stort hål, annars blir det ingen skithyll. Gäller ju att stenen går ut 0,5 mm över vasken. Då blir det perfekt.
Edit: kan ju bli samma skithylla vid underlimning. Om jag nu förstår rätt vad du menar med skithylla.
Edit: kan ju bli samma skithylla vid underlimning. Om jag nu förstår rätt vad du menar med skithylla.