Davidbagare Davidbagare skrev:
Jag vet inte. Den finns ju inte.
Men försök låtsas att den finns! Berätta hur den blir intressant för dig då, jag förstår verkligen inte
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Det är ointressant fakta som inte är relevant om den är offentlig.
Det är väldigt relevant att man frångått en viktig svensk princip. Jag ser inte informationen som dådan som viktig. Men principen är det.
 
  • Gilla
13th Marine och 2 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Det är väldigt relevant att man frångått en viktig svensk princip. Jag ser inte informationen som dådan som viktig. Men principen är det.
Ja, det är två olika saker och där håller jag med.
 
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Men försök låtsas att den finns! Berätta hur den blir intressant för dig då, jag förstår verkligen inte
varför ska jag låtsas att den finns? Kan inte du berätta varför den inte ska finnas istället?
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
varför ska jag låtsas att den finns? Kan inte du berätta varför den inte ska finnas istället?
Jag behöver den inte, är inte intresserad , behöver jag vara tydligare ?
 
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Ja, det är två olika saker och där håller jag med.
”Ryggdunk ryggdunk” (han har ju ändå massa poäng på byggforumet, klart du inte ska ifrågasätta honom!)
 
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Jag behöver den inte, är inte intresserad , behöver jag vara tydligare ?
Och jag är inte intresserad av att dra massa teorier om vad jag skulle haft informationen till heller om den fanns. Behöver jag vara tydligere?
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
Och jag är inte intresserad av att dra massa teorier om vad jag skulle haft informationen till heller om den fanns. Behöver jag vara tydligere?
Tack för svaret. Kände det på mig, du vet inte vad du skulle göra utan bara att du har ett starkt behov av att få tillgång till information. Du behöver inte skämmas för att erkänna sånt.
 
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Tack för svaret. Kände det på mig, du vet inte vad du skulle göra utan bara att du har ett starkt behov av att få tillgång till information. Du behöver inte skämmas för att erkänna sånt.
Du är helt bränd. Och du behöver inte skämmas för det heller. Vidga dina vyer lite.
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
Du är helt bränd. Och du behöver inte skämmas för det heller. Vidga dina vyer lite.
Nej vet du vad jag kom på, jag skulle kanske forska i den där listan som inte finns ändå. Man kan ju alltid irritera sig på andra människor som fick en massa ”bidrag”.
 
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Nej vet du vad jag kom på, jag skulle kanske forska i den där listan som inte finns ändå. Man kan ju alltid irritera sig på andra människor som fick en massa ”bidrag”.
Det var mänga ord som inte riktigt betydde någonting va?
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
Det var mänga ord som inte riktigt betydde någonting va?
det vet man aldrig och vi får nog aldrig veta helller…
 
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Nej vet du vad jag kom på, jag skulle kanske forska i den där listan som inte finns ändå. Man kan ju alltid irritera sig på andra människor som fick en massa ”bidrag”.
Och jag tror inte att några fått ”bidrag” utan samtliga i fråga har nog fått bidrag. Utan situationstecken. Och jag är inte emot bidrag alls, om det är det du försöker framföra.
 
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
det vet man aldrig och vi får nog aldrig veta helller…
Samlar du bara inlägg för att få mera poäng nu eller? Jag hänger inte riktigt med…
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
Samlar du bara inlägg för att få mera poäng nu eller? Jag hänger inte riktigt med…
Jag har inväntat svar från Herr Kurtivan länge men du hoppade in i hans ställe…
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.