K Kurtivan skrev:
Förstår precis vilka medier du tror på, så tipsar om att källkritik är bra att kunna hantera.
Själv läser jag mest Di & SvD
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
Jag tycker du är för snäv i ditt tänkande. Om vi vänder på frågan; Vilka är nackdelarna om det inte är hemlighetsstämplat?
För min del kan det lika gärna vara officiellt.
 
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
För min del kan det lika gärna vara officiellt.
Då tror jag vi har ganska samma ståndpunkt i frågan. Eller vad tror du?
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
Då tror jag vi har ganska samma ståndpunkt i frågan. Eller vad tror du?
Javisst, den stora skillnaden mellan oss är kanske vad vi vill göra med den helt ointressanta informationen
 
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Javisst, den stora skillnaden mellan oss är kanske vad vi vill göra med den helt ointressanta informationen
Njae… tror vi kanske gör precis samma sak med den med… men som sagt, jag vet inte vad jag gör med den innan den finns.. och det vet inte du heller.
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
Njae… tror vi kanske gör precis samma sak med den med… men som sagt, jag vet inte vad jag gör med den innan den finns.. och det vet inte du heller.
Vad har du rökt? Jag vill också ha!
 
  • Haha
Minnie Mesola
  • Laddar…
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Vad har du rökt? Jag vill också ha!
Men snälla du. Du säger att skillnaden är vad vi ska göra med informationen. Vad ska jag göra med den som du inte ska då?
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
Men snälla du. Du säger att skillnaden är vad vi ska göra med informationen. Vad ska jag göra med den som du inte ska då?
Jag är inte ett dugg intresserad av informationen
 
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Jag är inte ett dugg intresserad av informationen
Bra. Då är det ju bara att leva vidare för dig Men hur kommer det sig att du ifrågasätter att den ska vara offentlig då?
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
Bra. Då är det ju bara att leva vidare för dig Men hur kommer det sig att du ifrågasätter att den ska vara offentlig då?
Det är ointressant fakta som inte är relevant om den är offentlig.
 
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Det är ointressant fakta som inte är relevant om den är offentlig.
Vem gav dig mandat att avgöra det? Dina poäng på ett byggforum? Passa ditt röka!
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
Vem gav dig mandat att avgöra det? Dina poäng på ett byggforum? Passa ditt röka!
Bevisa motsatsen ?
 
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Bevisa motsatsen ?
Detsamma!
 
Davidbagare Davidbagare skrev:
Detsamma!
Haha! Hur kan fakta om vilka svennar som fick vilka belopp vara så Pörskans intressant?
 
Davidbagare
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Haha! Hur kan fakta om vilka svennar som fick vilka belopp vara så Pörskans intressant?
Jag vet inte. Den finns ju inte.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.