61 830 läst · 167 svar
62k läst
167 svar
Badrum från 1969 bort!
Det är ju generalare på kortskarven vilket påverkar den bjälklagsförstyvning som spångolvet normalt sett ska förbättra genom sin konstruktion. Man kan säga att "lången" bär av "korten" men ser golvet ut som på bilden faller den funktionen.
Åhh jävlar vilken groda!!!!!! Trött i mössan ikväll:wow:
Ursäkta mig, var helt säker i början på att det var skarven som sågs på bilden vilket gjorde mig tveksam på golvläggningen.......men nu ser jag. Blyertsträck har aldrig påverkat en golvkonstruktion....hehehe.
Ursäkta mig, var helt säker i början på att det var skarven som sågs på bilden vilket gjorde mig tveksam på golvläggningen.......men nu ser jag. Blyertsträck har aldrig påverkat en golvkonstruktion....hehehe.
men ändå vad är det försorts spånskiva??Nils82 skrev:
de är sågade å skruvade sen ett halvår tillbaka
Slänger upp bild, innerväggar reglade cc30 och vatten till dusch, WC och tvättställ draget!
Slänger upp bild, innerväggar reglade cc30 och vatten till dusch, WC och tvättställ draget!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
ÄNTLIGEN är jobbet med isoleringen klar.. Hoppas jag slipper det en lång tid framöver..
El-dosor och flexirör monterade
Byggt in en förvaring för schampo etc i den framtida duschhörnan.
Passade bra då innerväggen är 17 cm tjock.
Hyllan blir 50x50cm, avdelad med en glasskiva.
El-dosor och flexirör monterade
Byggt in en förvaring för schampo etc i den framtida duschhörnan.
Passade bra då innerväggen är 17 cm tjock.
Hyllan blir 50x50cm, avdelad med en glasskiva.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Det ser ju riktigt bra ut! Dock.....jag vill absolut inte verka gnällig eller som en besserwisser men, har du kollat de där orangea avloppsdetaljerna? Oftast är de bara för nedgrävning utanför hus då de inte klara av varmvatten.
//Manne
//Manne
jorå, det ska inte vara någon fara. Den delen är endast till avluftning, så det finns inga värmekällor framför.MrSoderlind skrev:
Skönt att bli av med lite delar man har liggande