Svar 1: 30 liter

Den kunde jag behöva till att städa ordentligt i garaget med. Sen har jag inte köpt en julklapp till mig själv än så att vinna hade ju varit roligt.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad byggdammsugare med självrengöring

[bild]

När vintern kommer och du flyttar in i garaget eller snickeriet hemma så blir kraven på att hålla rent runt sig lite extra viktiga. Du ska ju ha en bra arbetsmiljö. Med en byggdammsugare hemma slipper du förstöra er vanliga dammsugare. Dessutom är den lika bra på att städa hönshuset eller översvämningen i badrummet. Veckans vinnare tar hem en Kärcher WD6 Premium. Den klarar både torr- och våt dammsugning. Filtret sitter högt och blir därför inte blött. Det rengörs superenkelt med hjälp av ett knapptryck.

Totalt värde cirka: 2 600 kronor lägsta pris på Prisjakt är 1 999 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor behållare har WD6 Premium?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 30 liter
X. 45 liter
2. 60 liter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 21 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Kärcher. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Kärcher för att de sponsrar den här tävlingen.

30 liter ska det va’ Att ni ändrat nu är bra’ Denna dammsugare ska jag ha’
 
Hej!

Svar 30 liter

Grovdammsugaren behövs omgående till att suga regnvatten från bottenplattan, suga lecablockskapdamm från källargolvet och suga sågspån kopplad till kapsågen och fräsen. Kärchern ser väldigt fin ut. I väntan på byggdammsugare blir det till och använda sopborste och sköffel för jag får inte låna frugans dammsugare, som hon är väldigt rädd om.

Mvh Christian
 
Orientexpressen
1. 30 liter

Efter fuktskada och översvämning i källaren vill jag vara rustad till nästa omgång av katastrof som händer. Då behöver jag inte lägga ner lika mycket möda och tid på att få rent och snyggt. Dessutom kan jag använda den under tiden som jag bygger den platsbyggda bokhyllan som håller på att växa fram i garaget. Det blir mycket damm och spån som behöver tas reda på. Den här grovisen skulle sköta det gallant och jag slipper använda sopborsten för att ta reda på det som inte en vanlig dammsugare klarar av.
 
Svaret är 30 liter.

Det vore roligt att kunna bidra till hushållets verktygssamling, i dagsläget är det snickaren i huset som samlar. Och dessutom, vilket perfekt julklapp!
 

KÄRCHER WD 6 P Premium


Svar: alt 1 30l

På våran lilla gård har vi flera byggnader med betonggolv, allt från gårdsverkstad och snickarbod till maskinhall. Idag handsopar vi dessa nästan 1000 kvm golv. Med en Kärcher grovdammsugare WP 6P Premium skulle arbetet gå mycket enklare, och den höga sugeffekten gör att vi inte behöver städa lika ofta. Alla som sysslar med grovstädning vet hur viktig en bra och enkel filterfunktion är. Jag tycker dessutom särskilt om att Kärchers WP 6P Premium står stadigt och rullar lätt (finns det något mer irriterande än att behöva släpa med sig en dammsugare). Ett stort plus för att alla tillbehör förvaras på dammsugaren, så att man slipper springa och leta efter dom i alla byggnader. Om vi skulle bli lyckliga vinnare av denna städmaskin skulle jag köpa till en sugborste med hård borst (vi har 2 hundar och 2 katter...)


/Mats T
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad byggdammsugare med självrengöring

[bild]

När vintern kommer och du flyttar in i garaget eller snickeriet hemma så blir kraven på att hålla rent runt sig lite extra viktiga. Du ska ju ha en bra arbetsmiljö. Med en byggdammsugare hemma slipper du förstöra er vanliga dammsugare. Dessutom är den lika bra på att städa hönshuset eller översvämningen i badrummet. Veckans vinnare tar hem en Kärcher WD6 Premium. Den klarar både torr- och våt dammsugning. Filtret sitter högt och blir därför inte blött. Det rengörs superenkelt med hjälp av ett knapptryck.

Totalt värde cirka: 2 600 kronor lägsta pris på Prisjakt är 1 999 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor behållare har WD6 Premium?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 30 liter
X. 45 liter
2. 60 liter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 21 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Kärcher. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Kärcher för att de sponsrar den här tävlingen.
Med 30 liters rostfri behållare blir vedboden ren och fin och jag kan sätta upp mina snickarprylar.
Häls Paula

H
 
S
Svar 1. 30 liter
Jag är en 28 årig tjej som själv köpt sitt första renoveringshus, en dammsugare har redan gett upp av all gipsdamm. Så en liten hjälpreda som nödvändigtvis inte gör renoveringen enklare (det har man byggahus till) men städandet efter den väldigt mycket enklare det hade varit en väldigt uppskattad julklapp (y)
 
Svar: 1: 30 liter

Jag använde i ett svagt ögonblick hushållets dammsugare till att suga upp gipsdamm, med det förväntade usla utfallet att dem gamla dammsugaren nu blåser ut med damm än den suger upp. Jag är nu tvingad att köpa en ny dammsugare och har sneglat på en grovdammsugare, men inte fått gehör för det av övriga familjen.
 
Svar: 30 liter
Motivering:
Entusiastiskt sa jag till gumman: "Titta här har vi en chans att vinna en otroligt behändig dammsugare med självrengöring!"
det dröjde inte många sekunder när hon svarade: "Vad bra, då hoppas jag du blir lika imponerad av det självrengörande strykjärnet som du kommer att få i julklapp"
 
Svar: 30 liter.

Motivering:
Min syster har nyligen flyttat till sitt drömhus
Där hade föregående hyresgäster levt rövare och gjort mycket bus
Överallt var det skitigt med en massa sopor som låg kvar
De verkar ha levt efter devisen "den som spar han har"
Huset tycks ha varit en bilverkstad, modell stor
Det är faktiskt så illa att man sina egna ögon inte tror
Överallt syns spill av olja och annat odefinierbart som man vill få bort
Där behövs en storstädning mega delux för familjens trivsel och komfort
Med en byggdammsugare av detta slag är jag säker på att det går att få rent och snyggt i varje skrymsle och vrå.
Har jag turen att vinna så kommer syrran att denna finurliga manick i inflyttningspresent få
 
Svar 1: 30 liter!

Jag skulle verkligen behöva en bra grovis, ska riva ner och fixa till putsväggarna i en del av vår källare som ”glömts bort” av föregående ägare när de renoverade. Kommer bli en hel del damm och till råga på allt så är det i rummet där vi har vattenpump och filter m.m. så vill gärna kunna få bort dammet ordentligt!
 
Svarsalternativ 1. 30 liter
Skall till våren påbörja ett större renoveringsarbete i min mammas stuga, en rejäl och pålitlig dammsugare skulle göra att jag slipper dammlunga.
 
svar 1 30 liter
Jag vill vinna denna maxade byggdamsugare av många själ.
Våran volta dammsugare som jag använt som grovdammsugare är död av allt fint damm från mdf som ska användas i renovering
Jag ska renovera två sovrum och ska spåra för spottar i fönsternischarna och ska slipa mdf som ska sitta i nischerna.
Dammsugaren ska också användas i döttrarnas och frugans pysselrum där det är extra bra med våtdammsugare då.
 
30 liter
Gubben vill ha mera sug men han tycker inte att jag dug
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.