Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad byggdammsugare med självrengöring

[bild]

När vintern kommer och du flyttar in i garaget eller snickeriet hemma så blir kraven på att hålla rent runt sig lite extra viktiga. Du ska ju ha en bra arbetsmiljö. Med en byggdammsugare hemma slipper du förstöra er vanliga dammsugare. Dessutom är den lika bra på att städa hönshuset eller översvämningen i badrummet. Veckans vinnare tar hem en Kärcher WD6 Premium. Den klarar både torr- och våt dammsugning. Filtret sitter högt och blir därför inte blött. Det rengörs superenkelt med hjälp av ett knapptryck.

Totalt värde cirka: 2 600 kronor lägsta pris på Prisjakt är 1 999 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor behållare har WD6 Premium?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 30 liter
X. 45 liter
2. 60 liter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 21 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Kärcher. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Kärcher för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar 1: 30 liter
Det sägs att inget suger som Elektrolux. Men det är just det den gör! Skulle städa verkstaden efter att barnen härjat i den och det blev helt stopp i damsugaren bara efter någon minut. Jag behöver nog en damsugare som inte bara suger utan en som klarar sitt jobb.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad byggdammsugare med självrengöring

[bild]

När vintern kommer och du flyttar in i garaget eller snickeriet hemma så blir kraven på att hålla rent runt sig lite extra viktiga. Du ska ju ha en bra arbetsmiljö. Med en byggdammsugare hemma slipper du förstöra er vanliga dammsugare. Dessutom är den lika bra på att städa hönshuset eller översvämningen i badrummet. Veckans vinnare tar hem en Kärcher WD6 Premium. Den klarar både torr- och våt dammsugning. Filtret sitter högt och blir därför inte blött. Det rengörs superenkelt med hjälp av ett knapptryck.

Totalt värde cirka: 2 600 kronor lägsta pris på Prisjakt är 1 999 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor behållare har WD6 Premium?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 30 liter
X. 45 liter
2. 60 liter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 21 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Kärcher. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Kärcher för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad byggdammsugare med självrengöring

[bild]

När vintern kommer och du flyttar in i garaget eller snickeriet hemma så blir kraven på att hålla rent runt sig lite extra viktiga. Du ska ju ha en bra arbetsmiljö. Med en byggdammsugare hemma slipper du förstöra er vanliga dammsugare. Dessutom är den lika bra på att städa hönshuset eller översvämningen i badrummet. Veckans vinnare tar hem en Kärcher WD6 Premium. Den klarar både torr- och våt dammsugning. Filtret sitter högt och blir därför inte blött. Det rengörs superenkelt med hjälp av ett knapptryck.

Totalt värde cirka: 2 600 kronor lägsta pris på Prisjakt är 1 999 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor behållare har WD6 Premium?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 30 liter
X. 45 liter
2. 60 liter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 21 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Kärcher. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Kärcher för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar 1: 30 liter

Det sägs att inget suger som Electrolux, men när jag skulle städa verkstan efter att barnen härjat i den blev det helt stopp bara efter någon minut. Verkar att jag behöver en dammsugare som inte bara ”suger” utan en som klarar av sitt jobb.
 
30 liter! Vi saknar både damm- och spånsug i verkstaden så för min hälsas skull hade jag gärna kopplat den här sköning till alla brötiga verktyg.
 
Svar: 30 liter alltså alternativ 1.

Jag hoppas att den suger hårt, alltså den får inte suga för då är den ju dålig. Den ska suga bra för att kunna suga upp allt som är sugbart. Om den kan suga allt då suger den ju inte, då är den ju bra.

Jag vill jättegärna testa att den inte suger, jag menar suger bra..... aaaaaaaarrrrgghhh!!!! Jag har smutsigt garage och varför har jag det? Jo, de två dammsugare jag har haft sög =/
 
30 l Ha ha - Har både hönshus och verkstad som sägs i reklamen om denna underbara maskin som gör tillvaron ren och fin för en händig kvinna (eller man). Har en gammal goding som sett sina bästa dar så en ny elegant och sugkraftig dammsugare skulle komma som en skänk från ovan. Tomten kanske tappar ett paket hos mig???
 
Svar:
Alt 1, 30L.

Att dammsuga med denna vore en dröm. Då tror jag att jag tar en extra vända bara för att det blir så bra!
Oavsett om det är i garaget eller vardagsrummet :giggle:
 
Spännande tävling!

30L är det rätta svaret.

Jag och min sambo är nyblivna husägare och jag använder idag inomhus dammsugaren när jag varit i garaget och stökat ner, detta ger både mig och sambon merjobb då påsen behöver bytas och filter sätts igen. Denna hade gett oss så mycket hjälp och glädje i vårt grejande, så många användningsområden som kan tillgodoses.

Mvh
 
Rätt svar är 1: 30 Liter.

För mig hade denna damsugare varit perfekt nu när jag renoverar ett gammalt timmerhus. Framför allt när den gamla mullbänken ska grävas ur så skulle den vara till stor hjälp, men även till städ av allt annat damm o smuts som uppstår vid bygg och renovering.

/Johan
 
Svar: 1 30liter

Har en grovdammsugare ifrån Biltema idag som gör allt annat än sitt jobb.
Jag har ett helt garage att färdigställa invändigt vilket resulterar i mycket damm.
Behöver något som suger rejält. Denna hade passat perfekt!
 
Svar: "1" 30 liter

Jag har flera produkter från Kärcher , bland annat ångtvätt och fönstertvätt. Och dessa produkter är riktigt bra.
Nu när min grovdammsugare från Nilfisk har lagt av tänkte jag själv byta ut den mot en grovis från Kärcher. Därför vore det underbart att kunna vinna den istället för att behöva köpa den i juklappstider, då pengar inte direkt finns i överflöd denna period av året...
 
Svar: 1. 30L

Då huset ska byggas nu efter jul
Så skulle en dammsugare vara kul
Byggstädning nu görs med en gammal kvast
Med denna från Kärcher det rent blir i hast
Då pengar ska läggas på bräda och spik
Jag får fortsätta städa med min relik
Men skulle jag trots allt denna vinna
Jag mer än att sopa skulle hinna
 
Alternativ 1. 30 liter.

Behöver stark dammsugare som allt skräp suger väck,
hoppas nu tomten kommer med en Kärcher WD6 Premium i sin säck...!

önskar
Anders Hult
 
Svar: 30 liter

Med ett nybyggt garage, som för övrigt ruinerat oss, så hade denna passat perfekt. Städtokig som jag är så finns det stor risk att denna mani tas med även till garaget och då behövs vettiga prylar för att familjen ska få ro.

Å andra sidan så vore det ännu bättre om jag gav den som present till min far som fyller 70, hans garage är en mardröm och skulle behöva sig en omgång.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.