60 nm

Vi håller på och renoverar för fullt, och jag känner mig mest i vägen just nu. Om jag vinner kan jag kanske äntligen hjälpa till och göra lite nytta, och jag slipper höra sambon gnälla över att jag måste vara försiktig med hans verktyg.

Hej!

Max vridmoment är 60 Nm.

Jag har nyligen flyttat ihop med min sambo i en ny lägenhet. Vi vill gärna sätta upp tex spegel och annat på väggarna. Jag skulle egentligen vilja önska mig en skruvdragare och borrmaskin av mina föräldrar i julklapp, men de har inte råd med detta så jag skulle bli jätteglad om jag vann!

1. 60 Nm
När man som jag bor i ett torp från 1880-talet, kan man inte få nog av skruvdragare. Det behövs hela tiden.

1. 60 Nm

Jag har alltid lånat skruvdragare/borrmaskin från min far, men då vi nu bor flera timmar från varandra vore det underbart att utöka verktygsförrådet med en egen skruvdragare/borrmaskin och slippa alla resor fram och tillbaka :)

60 Nm

Med nyinköpt hus finns mycket att renovera och så vill jag visa maken att jag faktiskt kan jag med. Så med en alldeles egen skruvdragare/borrmaskin blir jag drottningen av renovering!

Svar 60 nm.
Jag skulle vilja ge den till min make i julklapp då han har en skruvdragare vars batteri inte håller så länge då den är flitigt använd i olika projekt. Vi har en DeWalt kapsåg vars klinga inte är helt skarp och en Dewalt bandsåg som saknar kontakt så det vore trevligt att en maskin som man kan lita på och som fungerar.

En maxad borrmaskin, behöver en ensamstående kvinna nåt annat? Jag vet då inte... För jag är nybliven singel efter 20 år! Nu måste jag göra allt själv! En komboapparat av denna dignitet är nog ett måste... Hoppas att turen är på min sida! //Susann :D

Glömde svara på frågan! Rätt svar är 60 Nm!

Svar: 1. 60 Nm.
Jag önskar mig alltid verktyg till födelsedagar och jul,
men allt jag får är smink och annat som jag inte gillar
Vinner jag, så vore det väldigt kul
för en borrmaskin är inte bara till för killar

Svar: 1 60Nm

Motivering: Drömmen har gått i uppfyllelse! Vi köpte sommarstuga i somras med fantastiska omgivningar. Stugan har dock ett stort renoveringsbehov. Under sommarens mindre renoveringsprojekt har skruvdragaren varit en trogen vän, men ack så tråkigt det är att arbeta med verktyg av dålig kvalité. En kvalitétsskruvdragare från Dewalt skulle göra även renoveringsarbetet till en dröm! Jag har insett glädjen med att arbeta med verktyg av kvalité efter att ha lånat min fars kvalitetsgersåg i några veckor.

60 Nm

Brukar normalt sköpa billig skit på lågprisvaruhuset då det brukar vara ganska frikostiga garantier på produkterna. Brukar hålla ett halvår men det är ju bara att hämta ut en ny. Hade dock varit väldigt trevligt att få prova på en kvalitetsmaskin.

Svar:60Nm

Min 70 åriga kära mor som så gärna vill bo kvar i sitt hus så länge som går klarar det delvis pga att jag hjälper till med div fix och renovering. Skruvdragare behövs alltid och den nuvarande har batterierna lagt av på. Då den är 10+ år gammal är det bättre med en ny än att försöka få tag i batterier. Så denna skulle passa perfekt och skapa förutsättning för många år till huset :)

Rätt svar 60nm

Köpte en begagnad DeValt efter att den jag fått av min pappa gick sönder. Den jag köpte fungerade jättebra, ända tills den blev stulen. Vore grymt att ha en ny!

Svar: 60nm

Perfekt julklapp till frun.

60nm,Skippa sladden,sätt upp saken
Detta fungerar även i taken.
Hjälps vi åt så går det fort,
Vi kan göra annat, spela kort?
Denna går på batteri,
gör dig rörlig och oändligt fri!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.