Jag behöver denna alldeles själv!

60 nm
Jag skall snart renovera badrum och då blir det en del skruvande. Min gamla gröna Bosch 14.4 V-maskin luktar illa när den får jobba lite. Jag väntar bara på att den skall brinna upp. En stark ersättare med bra batterikapacitet hade varit perfekt just nu.

60Nm

Jag ger genast vinsten till min son! Han - med flickvän - flyttar efter jul in i ny, egen lägenhet.
De behöver borra, borra, fixa, fixa!

1. 60 Nm
2. Till våren börjar renoveringen av sommarstugan, och jag lär inte få någon hjälp av frugan:D. Då vill jag ha en tuffing som klarar av att assistera, efter att ha sett denna kan man inte önska mera. Hål ska borras och skruvar ska dras. med en DW blir det lika kul som ett barnkalas.

Svar: 1. 60
Motivering (sann!): Jag har precis lyckligt flyttat in - här ska jag bo, ställde in en stol
Men väggarna gapar tomma - behöver ju verktyg från tool!

Akahigi
Svar: 1

Ska sätta 107 m2 renoveringsgips snart och tänker att det går snabbare att dra åt skruven med en ny dragare än att snurra på skivan.

Hej!
Jag vill vara med!
Svar: 1. 60 Nm

Borrmaskin med skruvdragare av bästa sort,
lockar när pappa bor 60 mil bort!!!

Svar: nr 1. 60nm
Jag och sambon har precis köpt hus och det är bara att inse att våran 5 år gamla skruvdragare från rusta skulle behövas byta ut mot något mer professionellt.

Svar: 60

Som fastighetsägare till 3 torp och ett boningshus från 1900- kallt förstår Ni ju att jag ständigt är på gång med att lappa och laga alt. fixa något nytt. En skruvdragare räcker sällan för den är alltid på fel ställe, så denna skulle passa mig perfekt både som en extra och för att den har en del finesser min gamla inte har

Svar: 60 nm

Med ett slitet hus från förra sekelskiftet, finns mycket att renovera. Till det behövs bra verktyg och ett bättre verktyg till att borra och skruva med finns inte än denna DeWalt.
Tänk att slippa gå över till "handkraft" bara för att batteriet inte håller... =)

1. 60 Nm

Denna fina maskin skall jag ge till min frun som verkligen behöver uppdatera sin verktygslåda!

Vad kul med så många tävlande :D! Veckans vinnare har nu dragits och det är vår medlem Anders07 som plockar hem en Dewalt från Toolab. Jättegrattis från redaktionen!

"Efter att ha försökt demontera gamla reglar i källaren och dragit sönder växeln på min nuvarande Bosch skruvdragare kommer jag upp ledsen, bedrövad och trött och det första jag ser är denna tråd där jag kan vinna en ny skruvdragare. Det måste ju vara ett tecken!
Speciellt efter garantin på min gamla gick ut förra månaden... "

WOOT!!! Stort tack, kunde inte ha blivit bättre! :D

1. 60 Nm

Jag vill lägga paketet under granen, med mitt namn på, som en pik till manen - med detta rim ;)

Jag ber dig om hjälp och du säger NEJ,
- Vad är du för stereotypisk tjej!
Men jag fattar nog vad som tynger dej.
Du kan inte, vill inte, men säger det ej.
Egentligen är det ju jag som kan,
som är detta hushållets handy-man.
Men utan verktyg som funkar bra,
spelar det ingen roll vilken hjälp jag vill ha.
Fattar du piken, hajar du grejen!
Här är en klapp som ju hjälper tjejen!

• Gilla
MB77
  • Laddar…
60 Nm
Denna vinst skulle vara en dröm för mig då jag förlorade hela mitt hem i en brand och håller på att renovera vilket dock är svårt med 3 ryggradsskador och ej fungerande bra verktyg.Jag har så mycket drömmar denna jul med hur jag vill återbygga mitt hem och denna maskin hade hjälpt mig en lång bit på vägen och underlättat för mina skador och då hade jag fått gjort mycket mer

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.