Svaret är: X

Är riktigt nöjd med mina andra verktyg från Makita så en ny gräsklippare från samma märke hade varit en dröm

Svar 8
Mina försök att jämna ut hellebärget med gräsklipparen slutade i ren och skär gräsklipparkatastrof. Vore inte fel få lägga pengarna på slutforcering av övervåningen istället för en ny klippare.

8. Med En tomt på 2600 m2 så skulle en ny fin gräsklippare underlätta jobbet. Nu när familjen blivit en familjemedlem mer vill jag gärna lägga mer tid med honom än att harva runt med den gamle fallfärdiga 😃

Svar: X:8

Motivering: Som förstahusägare har jag ingen som helst apparatur för utomhusnöjen såsom gräsklippning, röjsågning, lövblåsning etc, så det vore trevligt att starta upp mitt samlande med en högkvalitativ gräsklippare och sätta ribban högt.

Svar: X. 8

Nybyggt hus med 1250m2 tomt + 1200m2 allmäning som tydligen skall skötas av fastighetsägaren :( vi behöver all den hjälp som kan fås!

A
X.8
Jag ärvde en gammal Flymo av förra ägarna till huset, och den har gjort sitt för längesedan!

En ärvd gammal Flymo som hostar och rostar,
gör att jag med glädje i tråden postar.
Med en Makita skulle gräset bli fint och grönt -
en fröjd att klippa gräset, ja riktigt skönt!

Svar:X 8
Har just köpt hus och fyller dessutom år 10 april så vore underbart att ha en gräsklippare att jobba med oå gräsmattan i allt annat som skall göras samt att hinna göra allt så lilltjejen får lite gräsmatta att leka på.

Rätt svar är: X 8 cm

Ogräset anfaller, rädda sig den som kan !
Vår gamla gräsklippare tvekade, hostade till och försvann !
Det kommer att bli tufft, att tukta en savann,
- nu står hoppet till att Makita, lever upp till ryktet
som gräsklippningstyrann !

rätt svar: X 8
Vår Klippo har gjort sitt , nu dags för en Riktig Klippare!

Redigerat:
Svar: x 8

Flyttade in i huset för 3 år sen och fick med en gräsklippare med huset... En Briggs & Stratton från 70-talet med vilken jag spenderade merparten av de första 3 veckorna öppna motorn och rengöra än klippa. När de 3 veckorna var slut hade jag lyckats klippa halva gräsmattan och använt 1,5 liter olja. Köpte ny billigaste modellen som gått sedan dess men nu har skev kniv och låter mer än vad grannarna tycker om då de säger dörren och går in när vi drar igång. Ny Makita skulle öka grannsämjan och förbättra klippningsunderhållningen för operatören.

Svar 8
Har haft Stiga och Klippo tidigare är nyfiken på Makita gräsklippare,
handverktygen är ju grymma

Svar: X. Grymt present till farsan! Kanske man slipper klippa själv.😊

Svar : 8
Vi har just flyttat till hus på landet och har en jättestooor gräsmatta. Letar efter en gräsklippare och tyckte den här tävlingen kändes helt rätt :)

Svar: 8 steg.

Tror ni den gamla klipparen startade idag?
Låt mig slippa släppa lös havremoppen, tror inte det blir något gräs alls kvar då till sommaren...

Svar:
X. 8
Motivering:
När jag köpte huset i November fick jag "ärva" en gammal skruttig gräsklippare som har sett sina bästa dagar. Makita är ett märke jag har velat prova på verktygsfronten men inte fått chansen till det än. Är övertygad om att Makitaklipparen skulle hålla min gräsmatta i schack många många år framöver.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.