Rätt svar: -1,5 - 46,5°

Vi står i begrepp att påbörja bygget av en stor tak-kupa och denna maskin skulle göra arbetet SÅ mycket smidigare och ger oss en möjlighet att göra mer av arbetet själva.
 
Svar: Klingans svängningsområde är:-1,5 - 46,5 °

Skulle vara en perfekt present till min bonusfar.
Han har alltid låtit mig få tillgång till verkstad och verktyg utan att kräva något tillbaka.
Det hade varit roligt att få ge något tillbaka.

Han har nu i vår ett stort utomhus projekt. Denna bordsåg hade varit perfekt för tillfället, att lätt kunna ta med sig den ut och slippa allt damm inomhus.
 
Svar: -1,5 - 46,5 °

Ska lägga om golvet i tre rum och att då få ha tillgång till denna maskin skulle verkligen underlätta jobbet. Hoppas hoppas
 
Svängningsområde på klingan är: -1,5 - 46,5 grader

Att som nu stå med en sticksåg alternativ såga för hand när jag ska klyva/dela brädor för rusten av huset är något jag drar mig för i det längsta men som ändå till slut måste göras.
Med denna skulle den negativa tanken helt plötsligt vändas till något positivt då man betydligt snabbare och enklare skulle komma fram till ett resultat som dessutom är så mycket bättre än det man tidigare slitit för.
 
Senior advisor Hobby-BOB
Svar: Sågklingans svängningsområde är -1,5 - 46,5 °.
Motivering: behöver en bra bordcirkelsåg med ett bra och stabilt anhåll för att renovera stugan.
 
-1,5 till 46,5 grader.
Bygger en ateljé till min fru.
En Metabo skulle göra mycket av jobbet.
 
Svar: Klingans svängningsområde är:-1,5 - 46,5 grader

En rejäl bordssåg är vad jag behöver för att få gjort fönstersmygarna som jag bestämde att jag skulle göra själv istället för att låta snickare göra dem när de ändå var på plats (för fyra år sedan)
 
Svar: -1,5 - 46,5 °



Motivering: Meta Bosse skulle få det bra här, då vi sällan har över 30 °
 
P
Klingans svängningsområde är -1,5 till 46,5 grader.

Har alltid önskat att få äga en Metabo bordsåg och skulle va jättefint att ha till kommande byggnation av våningssäng för barnen.
 
Svar: Sågklingans svängningsområde ligger mellan -1,5 och 46,5 grader.
Nyligen glad ägare till ett 20-talshus med ”oändliga förbättringsmöjligheter”.
Bordssågen skulle verkligen komma till nytta.
/Per
 
Klingans svängningsområde är:-1,5 - 46,5 °

Jag skulle vilja ha en såg som sågar som jag vill. Raka snitt på rätt ställen!!

"Med metabos såg blir brädorna raka och du slipper höra saker knaka!"
 
-1,5° - 46,5°
Kollar in ett "ruckel" som är till salu i Bräcke trakten.
Det är en hel del att göra! Vinner jag maskinen så blir det pengar över till virke.
RTL
 
Svängradien är -1,5 - 46,5 °

Med flera projekt både i hus och stuga skulle ju den här portabla cirkelsågen passa riktigt bra! Har länge tänkt köpa en såg och den här kommer ju att underlätta transporten mycket!
 
Rätt svar -1,5 - 46,5 °

Jag och min sambo håller på med en totalrenovering av vårat hus. Vi har en metabo kap och gersåg sedan tidigare som vi är väldigt nöjda med. En bordscirkelsåg från metabo skulle bli ett perfekt hjälpmedel för den fortsatt renoveringen.
 
Svar; -1,5 - 46,5 °

Det är den enda typen av maskin jag saknar i min annars rätt så pryl och maskintokiga hemmafixarverkatad! Och att dessutom få den av Byggahus skulle göra att sambon kanske inte ger mig ett utlägg om en till onödig maskin!;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.