711 900 lĂ€st · 11 004 svar
712k lÀst
11,0k svar
Allt om bilen
Kollade igenom VHBn och i bilderna visas en sÄn hÀr mera konventionell grej
Finns bl.a. pÄ biltema i denna stil, men kostar mera, men att slippa skita ner sig dÄ man byter fjÀder Àr ju vÀrt litet. Har inget akutbehov sÄ ska söka begagnat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Finns bl.a. pÄ biltema i denna stil, men kostar mera, men att slippa skita ner sig dÄ man byter fjÀder Àr ju vÀrt litet. Har inget akutbehov sÄ ska söka begagnat.
https://www.traficom.fi/sv/vara-tjanster/register-och-beskattningsuppgifter-om-fordonM Myckling skrev:
Det hĂ€r Ă€r vad som finns. Ăr lite mera strikt med hur man lĂ€mnar ut personuppgifter i Finland
Jag fÄr nog se vem som Àger fordonet men det krÀvs jag nyttjar mitt bankid och identifierar mig först.
Vet inte om icke svenskar kan utnyttja rekkari tjÀnsten för att fÄ liknande info utan finskt ID?
Vet inte om icke svenskar kan utnyttja rekkari tjÀnsten för att fÄ liknande info utan finskt ID?
Om du kan identifiera dig och logga in sÄ borde du kunna se uppgifterna. Dom borde godkÀnna elektroniskt id som Àr godkÀnt för internationellt bruk i Eu.M Myckling skrev:
Planerar höstens service pÄ bilar och tvÄhjulingar. Bland annat ska Allroaden ha nya belÀgg fram. Mekonomen 1500kr drygt (brembo), autodoc och trodo 1160kr cirka, för samma ATE belÀgg. Men, kioskvÀltaren hÀr var Amazon som dundrade in samma ate-belÀgg för 816kr.
Har inte tidigare noterat att amazon var sÄ aggressiva pÄ bildelar. Dessutom ultrasnabb och gratis leverans.
Har inte tidigare noterat att amazon var sÄ aggressiva pÄ bildelar. Dessutom ultrasnabb och gratis leverans.