711 777 läst · 11 004 svar
712k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Ja det är väl toppen.M maria01 skrev:
En dosa general är väl uppe på 70 spänn nu och mycket mindre i dosan. Ett paket cigg ligger på 62 och upp och har mindre pinnar i sig än innan.
Typiskt krympflation =)
Samma med spriten, en flaska vodka räcker att köpa på bordershop så har jag tjänat igen hela resan från skåne dit jämfört med om jag köper den på bolaget. (inte billig piss då)
Inte en rak 4a, men nog en av de modernaste och fräckaste stötstångsmotorerna:Dan_Johansson skrev:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_500I_engine
/Andreas
Idag var det nytt upplägg på skärmen i bilen, Android Auto via sladd.
Boken jag lyssnar på hoppade igång automatiskt som den brukar, men det kom inte upp nån spelare.
Tryckte jag på ikonen för Storytel kom jag till mitt bibliotek, men där ifrån gick det inte att komma nån stans.
Det gick inte att stänga av boken på telefonen, så jag fick rycka ur sladden för att få tyst på den. Märklig uppdatering.
Boken jag lyssnar på hoppade igång automatiskt som den brukar, men det kom inte upp nån spelare.
Tryckte jag på ikonen för Storytel kom jag till mitt bibliotek, men där ifrån gick det inte att komma nån stans.
Det gick inte att stänga av boken på telefonen, så jag fick rycka ur sladden för att få tyst på den. Märklig uppdatering.
Jag var liten då =)galento skrev:
Men i fredags höll jag på med en hjullastare som trilskades. Och vi har blankdiesel i den. Blev otroligt otrevligt att få det på händerna då det gick genom handskarna
Jag fick ändå inte den att gå ordentligt så det får utbildat folk hålla på med
Jag hade ett annat konstigt "biltelefonproblem" idag, vart tyst i högtalarna och kollade ner på telefonen och ser detta. Provade inte nödsamtal, men skärmdump fungerade och inget merIsakare skrev:Idag var det nytt upplägg på skärmen i bilen, Android Auto via sladd.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Här är mitt problem i bild.
Tidigare, tills igår, var det en spelare längst ner på skärmen när man lyssnar på nått.
Trycker jag på Storytel ikonen får jag bara upp det som finns på bild 2, och där finns inget tillbaka eller liknande.
Boken jag lyssnar på är igång på bilderna, villket inte syns alls.
När man pratade i telefon låg en ruta nere till vänster över naviskärmen där man såg samtalet i tid, röd lur (lägga på) och parkera, men nu under samtal är det bara en blå prick på telefonikonen som knappt är synbar.
Tidigare, tills igår, var det en spelare längst ner på skärmen när man lyssnar på nått.
Trycker jag på Storytel ikonen får jag bara upp det som finns på bild 2, och där finns inget tillbaka eller liknande.
Boken jag lyssnar på är igång på bilderna, villket inte syns alls.
När man pratade i telefon låg en ruta nere till vänster över naviskärmen där man såg samtalet i tid, röd lur (lägga på) och parkera, men nu under samtal är det bara en blå prick på telefonikonen som knappt är synbar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tokslut skrev:Importörerna har Etanolkonverterat dom, därför de fått ner årsskatten Min gamla 2015 med likadan motor reggad som ren bensinmotor ligger på 5.700kr (euro5)
Och ang priset på 632" så är det högt, men man får se det från en annan sida. Hur många biltillverkare levererar ens i närheten? Tror 3års garanti och 16.000mil (kan blandat ihop det med annan crate engine)
Mopar har ju iofs. sina trälådsmotorpaket, men eftersom folket här inne är med riktat åt ett annat håll när det gäller motorer så går jag inte närmare än att säga 1.500hk för $56.995 De fuskar iofs. med överladdning på deras 426" block
[bild]
Den skulle jag haft i coroneten
Funderat på en modern hemi men verkar i vara så bara även om jag tror lådan passar direkt på.
Bytte startmotor och den passade från typ 60taket till 00, eller nåt åt det hållet.