711 777 läst · 11 004 svar
712k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Importörerna har Etanolkonverterat dom, därför de fått ner årsskatten Min gamla 2015 med likadan motor reggad som ren bensinmotor ligger på 5.700kr (euro5)Dan_Johansson skrev:
Och ang priset på 632" så är det högt, men man får se det från en annan sida. Hur många biltillverkare levererar ens i närheten? Tror 3års garanti och 16.000mil (kan blandat ihop det med annan crate engine)
Mopar har ju iofs. sina trälådsmotorpaket, men eftersom folket här inne är med riktat åt ett annat håll när det gäller motorer så går jag inte närmare än att säga 1.500hk för $56.995 De fuskar iofs. med överladdning på deras 426" block
Allvetare
· Västra götaland
· 9 119 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 9 119 inlägg
Tja, för min del får de gärna behålla skatten på drivmedel och höja den på tobak...
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Har kunnat låsa handtaget när man tankat , tror inte man har varit med om attM maria01 skrev:
man måste hålla inne handtaget.
De höjde nyligen skatten på tobak. Tror de höjde på alkohol med, mer lönsamt att köra till tyskland då.M maria01 skrev:
Vi har en sån i byn, sjukt drygt om man ska fylla en tank. Förvisso blev de av med bensinen så de tappade alla kunder och diesel lär de inte sälja så mycket =)galento skrev:
Tycker det är bra att kunna låsa handtagetR Rkarlsson skrev:
så man inte behöver stå och hålla i det.
glöm inte köpa med dig cigg från sverige till tyskland och sälja därR Rkarlsson skrev:
tror inte dom har höjt mycket
https://www.numbeo.com/cost-of-living/country_price_rankings?itemId=17&displayCurrency=SEK