1 059 788 läst · 12 789 svar
1060k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Frasse brukar lyckas med att ensam ta alla sittplatser i tresitssoffan.
Ofta kan man klämma ner sig vid ett av armstöden om man gör sig lite smal, men inköp av en till soffa övervägs.
Dock gäller detta nästan bara under varma sommardagar, vintertid gäller ofta sovstilen "rulla ihop sig till en boll".
Ofta kan man klämma ner sig vid ett av armstöden om man gör sig lite smal, men inköp av en till soffa övervägs.
Dock gäller detta nästan bara under varma sommardagar, vintertid gäller ofta sovstilen "rulla ihop sig till en boll".
Det är katten som äger dig, inte du som äger katten 🙀. Självklart är varenda möbel, kartong, handfat, diskho och mattor kattens revir så vill du sitta i soffan så får du be snällt 😂Mikael_L skrev:Frasse brukar lyckas med att ensam ta alla sittplatser i tresitssoffan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lillebror börjar se både större och mer självsäker ut som den ungdom han är 😄 Men era två tar priset för den supersötaste av kombinationer och för varje den sötaste av alla ❤️❤️❤️MariaiÖstergötland skrev:
Jag är glad om jag hinner före hunden när det gäller bajset.😬4774 skrev:
Hon kommer ibland med vit sand på nosen.😱
Då vet man...🤢
Hahahaha nä jag ska vara tyst 👻. Men jag är så svag för britter. Men samtliga missar här inne är världens bästa och sötaste och charmigaste och coolaste och underbaraste små rovdjur till gosedjur 🥰🥰🥰🥰. Så det så 😄♥️♥️♥️♥️D dicliff skrev:
Köp inkontinens skydd för soffa och då de inte är så snygga lägg ett lätttvättat tyg/lakan eller liknande i snygg färg ovanpå. Då slipper du tvätta dynor stup i kvarten. Väldigt praktiskt. Jag har alltid det i soffan på hösten då blöta, leriga små missar hoppar upp och skitar ner i vår ljust sandfärgade soffa och på så sätt slipper tvätta annat än ett lakan 😀.D dicliff skrev:För att dörren till tvättstugan är konstant stängd sedan jag fått
hela soffan och mattan under bordet nerkissad av Gustav.
Han har den ovanan att om han anser att jag ska komma
och klappa honom när han sitter i soffan så klagar han högljutt.
Och om jag inte kommer inom en halv sekund så kommer det
en STOR pöl i soffan eller på mattan.
Har skrivit om detta flera gånger redan.
Har nu haft dynorna på tvätt och har ingen lust att göra om proceduren,
De finns att köpa på apotek och hjälpmedels affärer. Om du inte hittar några så skicka ett pm så kan jag posta ett paket om du vill.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Nån annan som har sett en så liten snigel? Den var förvånansvärt snabb också, förflyttade sig från handflatan till fingret på ett ögonblink.
Kan tillägga att jag bar ut den till altanen
Ser ut som en unge. Sniglar, iaf de med huset på ryggen är förvånansvärt snabba när de sätter den sidan till. Men den kan lika gärna vara en blomsnigel. Vet inte vad de egentligen heter men jag kallar dem för det eftersom jag brukar hitta dem i blomkrukor som har stått ute under sommaren när jag tar in dem till hösten.K Kakelugnen566 skrev: