1 057 109 läst · 12 751 svar
1057k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Alldeles riktigt! Skrev det bara som exempel på att det kan förekomma sociala grävlingar.4774 skrev:
Likadant med rävar. Mina morbröder hade flertal räv ungar som i olika grad blev " tama/ domesticerade" en följde med mormor som en hund på besök hos grannarna , efterkrigstiden i Tornedalen!
Till slut sprang den iväg och blev vild igen när den blev könsmogen och hormonerna tog över.....
Rävar är bara för härliga 🥰 vackra är de oxå. Som Circus pudlar ungefär, går att lära dem vilka konster som helst bara man mutar med något gott hahaha. Tyvärr gillar inte Fia rävar så hon brukar jaga bort dem. Sur som ättika så efter det vågar de sig inte hit igen. Älskar våra så kallade vilda djur här i Stockholm län. Har aldrig stött på ett enda otrevligt osocialt djur här. Tvärtom 😃S Sona2012 skrev:Alldeles riktigt! Skrev det bara som exempel på att det kan förekomma sociala grävlingar.
Likadant med rävar. Mina morbröder hade flertal räv ungar som i olika grad blev " tama/ domesticerade" en följde med mormor som en hund på besök hos grannarna , efterkrigstiden i Tornedalen!
Till slut sprang den iväg och blev vild igen när den blev könsmogen och hormonerna tog över.....
Ojo, ni är drygt 1 miljon otrevliga djur i fjollträsk.....4774 skrev:Rävar är bara för härliga 🥰 vackra är de oxå. Som Circus pudlar ungefär, går att lära dem vilka konster som helst bara man mutar med något gott hahaha. Tyvärr gillar inte Fia rävar så hon brukar jaga bort dem. Sur som ättika så efter det vågar de sig inte hit igen. Älskar våra så kallade vilda djur här i Stockholm län. Har aldrig stött på ett enda otrevligt osocialt djur här. Tvärtom 😃
Precis så gjorde en katt jag hade tidigare, hon ville bara att det skulle droppa så hon fick slicka i sig dropparna. Där låg hon när jag skulle sova. Sedan kom hon mitt i natten, typ halv fyra och lade sig blöt tvärs över munnen och tyckte " husse/ betjänten blås så jag blir torr"......K Kakelugnen566 skrev:
Brorsorna tittar in och säger Hej.
Ryggproblem? Nope, aldrig hört talas om henne.
Vad säger man när katten upptäckt "fin-/gästbrödkorgen" som bästa sovplatsen?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ryggproblem? Nope, aldrig hört talas om henne.
Logga in
Skapa konto
Vad säger man när katten upptäckt "fin-/gästbrödkorgen" som bästa sovplatsen?
Logga in
Skapa konto
Tack o lov så var handfatet torrt! Det blev vatten i skålen på diskbänken i stället!S Sona2012 skrev: