1 063 721 läst · 12 837 svar
1064k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Här går vi all in och solar i riktiga solstolar:Snigla skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Dessutom ingår magmassage (för blodcirkulationens skull förstås):
Logga in
Skapa konto
Ingen av de katter jag haft har gillat bilåkning. En blev åksjuk bara av att vara i bilen när den stod stilla. En annan fick panik så det gick inte få den till veterinären fick gå, 3 km till veterinären med kattburen, hem kunde jag ta taxi eftersom katten var sövd efter steriliseringDennisCA skrev:
Sådärja nu har Bosse och Iris inspekterat bygget! Verkar som att jag fick godkänt 😄
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Denna killen har verkligen känslig mage, har nån tips på mat som är lämplig? Just nu är det torrfoder från hills https://vetzoo.se/hills-science-plan-cat-adult-chicken?68789 och kokt kyckling som gäller. Påsmat verkar inte gå bra då han spyr upp den.
Logga in
Skapa konto
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 383 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 383 inlägg
Jag och katter håller en bräcklig vapenvila. Håller de sig på sin kant så håller jag mig på min men hittar jag dem i rabatterna så har jag en Super Soaker med bra tryck i och jag är inte rädd att använda den.
Dock är jag en amatör i jämförelse Turnah81 på Youtube.
För övrigt
Dock är jag en amatör i jämförelse Turnah81 på Youtube.
För övrigt
Själv har jag alltid fått höra av veterinärer att då jag har två kissar så kan jag inte göra så då det händer att de tvättar varandras nackar. Att deras goa mysiga nackar även är mitt favoritställe att köra ner näsan i och pussa på kanske oxå är en orsak till att veterinären starkt och idogt säger att fästingmedel inte är bra...DennisCA skrev:
Stort Grattis i efterskott söta lilla du 😻😻😻M Myckling skrev:[bild]
Idag fyller vår älskade katt 20 år. Tänk så länge hon varit med oss och så mycket hon varit med om. Hon har haft tur med en god hälsa, vi har bara besökt veterinären en gång när hon var ung, sedan dess har hon varit frisk och kry. Nu märks dock att åldern börjar ta ut sin rätt men vi hoppas på att hon får ha ytterligare en bra sommar.