1 060 029 läst · 12 789 svar
1060k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Katt-tv när den är som bäst 🤣. Vår Pelle tittar av oklar anledning på konstskriskor under vinter os och har gjort sedan han var pytteliten. Den oklarhet som finns är just den att vare sig jag eller husse är det minsta intresserade av det 😄Lill72 skrev:
Dricka potatisvatten is ”da shit”.. (han har vanligt färskt vatten också, såklart,, men slajmiga kärl ute och potatisvatten - det är som bästa årgångsvinet tydligen)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Mina älskar att dricka ur vattenpölar som ibland vid kraftig nederbörd ger små pölar på grusplanen 😺. Inne dricker Pelle nu mer endast rinnande vatten i handfatet medans Fia har sin vattenskål både inne och ute men verkar numera föredra att slicka på betongplattorna som ligger framför ytterdörren (tur att jag sopar rent varje morgon 😉)
Måste visa en bild på Nisse.. (eller, ja två.. original plus ett filter)
Filtret på bilden verkar vara åt det konstnärliga hållet.. lite förtjockande ”pensel/penndrag”.. (kul) .. tror helt klart han hade sett ut sådär om han haft mer päls/längre päls..
Filter..
Ofiltrad..
Filtret på bilden verkar vara åt det konstnärliga hållet.. lite förtjockande ”pensel/penndrag”.. (kul) .. tror helt klart han hade sett ut sådär om han haft mer päls/längre päls..
Logga in
Skapa konto
Filter..
Logga in
Skapa konto
Ofiltrad..
Han är en vinnare i båda fallen!😻❤️😂Snigla skrev: