1 076 560 läst · 12 966 svar
1077k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 318 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 318 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 412 inlägg
Han har tyvärr gått bort (av åldersjukdom). Men kan bjuda på en gammal bildMikael_L skrev:Jag tycker inte att du Anders måste försvara ditt val av hur du håller katt så frenetiskt. Åtminstone inte i denna tråden. Skicka hellre upp någon fin bild på guldklimpen.
Och jag tror att de flesta är helt OK med att du håller en innekatt, vi tror nämligen att du sköter den bra och att den har det bra där.
Att fånga löv (och fjädrar) gör även en av våra utekatter. När vädret inte är perfekt - vilket det nästan aldrig är enligt katterna själva - kan även andra omfamna, bokstavligt talat, en fjäder eller två inomhus, såsom igår:Hemmakatten skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Stockholm
· 18 412 inlägg
Även om detta är vår tredje kull så vänjer jag mig inte. Och samtidigt förstår jag varför vi fortsätter. Det är nu katter är som allra roligast!
Prick och Fläck håller ställningarna:
Tax kan somna hur som helst. Kaxig som få, men den som helst kryper upp hos mig i soffan:
Det är testat många gånger. Fler än tre går inte...
Tax kan som sagt sova var som helst:
Det är tufft att dia fem ungar...
Och ja, fantasin kring namn tröt och de fick bara första bästa så vi kunde skilja dem åt......
Prick och Fläck håller ställningarna:
Logga in
Skapa konto
Tax kan somna hur som helst. Kaxig som få, men den som helst kryper upp hos mig i soffan:
Logga in
Skapa konto
Det är testat många gånger. Fler än tre går inte...
Logga in
Skapa konto
Tax kan som sagt sova var som helst:
Det är tufft att dia fem ungar...
Logga in
Skapa konto
Och ja, fantasin kring namn tröt och de fick bara första bästa så vi kunde skilja dem åt......
Redigerat: