1 089 570 läst · 13 141 svar
1090k läst
13,1k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Sambon jobbade kvällskift så jag och pojkarna, och kattpojkarna också, åkte till farföräldrarna, tänkte det är lika bra dom vänjer sig köra bil, dom ska åka dit nästa vecka några dagar då vi åker bort ändå.
Kattungarna verkar inte gilla köra bil i bur, den svarta började nästan få panik. Jag trodde han var skitnödig och tog och öppnade buren, tänkte han får väl skita på bilmattan som går att tvätta. Men nä då han var ute så hoppade han i famnen och satt där tills vi var framme. Den andra hoppade också i famnen så jag körde resten av vägen dit med dom i sovandes i famnen. Så det går att köra med dom... men helst inte i buren. Det är ju kanske inte så bra, för deras egen säkerhet. Att vara hos mina föräldrar gick dock helt utmärkt för dom.
Såhär hade den ena tuppat av vid dörren, med ena tassen hängades i nätet:
Här ligger han i samma stol som en tidigare katt jag hade då jag var yngre, han var också svart. Fick lite deja-vu:
Kattungarna verkar inte gilla köra bil i bur, den svarta började nästan få panik. Jag trodde han var skitnödig och tog och öppnade buren, tänkte han får väl skita på bilmattan som går att tvätta. Men nä då han var ute så hoppade han i famnen och satt där tills vi var framme. Den andra hoppade också i famnen så jag körde resten av vägen dit med dom i sovandes i famnen. Så det går att köra med dom... men helst inte i buren. Det är ju kanske inte så bra, för deras egen säkerhet. Att vara hos mina föräldrar gick dock helt utmärkt för dom.
Såhär hade den ena tuppat av vid dörren, med ena tassen hängades i nätet:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här ligger han i samma stol som en tidigare katt jag hade då jag var yngre, han var också svart. Fick lite deja-vu:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 320 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 320 inlägg