AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Ocicat är så fina, kan inte bestämma mig om nästa katt blir ocicat eller bengal
Varför inte en Savannah?

Alfredo Alfredo skrev:
Varför inte en Savannah?
Dålig koll på deras lynne om jag ska vara ärlig, får titta även på dem. edit: hmm, inte intagen i Sverak

Jo generation 5 (tror jag) finns det uppfödare av i sverige

AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Dålig koll på deras lynne om jag ska vara ärlig
Jag har heller ingen koll alls egentligen och kan ärligt talat varken rekommendera eller avråda. Tycker bara att de verkar otroligt intressanta.

nino nino skrev:
Ja denna i varje fall. http://savannahsweden.se/

• Gilla
Tallguy196
  • Laddar…
nino nino skrev:
Fast Sverak har officiellt inte tagit in rasen. Gen fyra läste jag på någon uppfödares hemsida.. Tycker Bengaler har finast täckning av dem. Den är pratig också, det gillar jag då Molle var extremt pratig och social. När man kom hem från jobbet kom han alltid och sade hej, saknar det

Jag har raderat en OT diskussion om att ha katten ute eller inne. Var och en avgör var ens katt ska få gå.
Här gläds vi åt fina bilder på våra katter!

/Moderator

Redigerat:
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Ok, då lägger jag upp en reprisbild som av någon anledning försvann.

0oMy9bEvKAv0RaXuT_DLKahum5gGBUSS-JBfV9qki2xvE3sCGD1xb08SaKaGT9kKHGtkwaCr-YRTu8j4csH8tYP3AZrGYVJLqtSIj4U0XE2gP_6CB9oUdTbDR4i1Vy9lufeY7oXxrGTAVPVhh85BYTz2RaRfEo2kCG0rTZM1AoHniTjWK2eZD2d21Qu10ec0YEB4xZW3sHykeZMf55U-nVy9uYmG53Jb78WE0E7pSBQyxwm3ZAUFF3_9FfSx8JTGKsYkZpkqruDs1rg2PlccSN1qz3IBocnmhQt4ybpZmIN3G-Ekcq9MXyXChj0wFF-k-6A0Op-78Q_w-3HK_0otbpBv1A79k32cGbU8mj6H924IcfW5c7wXOP_fc978KxWnP_LhJhKDJKRE4fQXFTykEBQu9yQGns8Wq6u-AmR8HI8-m8n6g1JQkwv19GZYvqysMu83ViE4rQvj-dm1BV2z01j-0xyUy4O7WkL4PekTXFZuE-H6v67f8aj-tppuiT61_UDstQgSjxf2lU2pnOLOUBbQ6_mxHrB5fcuvmx5iTykp1A02hBoWurGzgpAUG4fKrQ4yHzX-hMZBiYn_PIzekuJm7UNIbzS0Zh2QgcTaYvC2Jh1pwCi8rEV3FpEcSJDOng-YtAFfSj2Kt3IkuKO7au5GYT54D-s=w1578-h888-no

• Gilla
Snigla och 7 till
  • Laddar…
Hur många kan göra på detta viset med sina jamare? Lord Ymer låter sig bli dammsugen. Lady Xena däremot hon drar som en avlöning när jag startar den.

• Gilla
  • Wow
Immobil och 12 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ja denna i varje fall. [länk]
Frågan är hur aktiva de är med att få in blandade gener när så få uppfödare finns nära ..

Putten Putten skrev:
Hur många kan göra på detta viset med sina jamare? Lord Ymer låter sig bli dammsugen. Lady Xena däremot hon drar som en avlöning när jag startar den.
Skön katt :cool:

Putten Putten skrev:
Fascinerande! Mina troll försvinner på ett par millisekunder bara jag tar fram dammsugaren.

Putten Putten skrev:
En kompis hade en fluffig katt som var glad att bli dammsugen, enda tills en dag då svansen åkte in i röret...
Så länge du undviker svansen så kommer katten vara nöjd.
Men, kul att det fanns fler katter som gillar detta

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
Vår förra katt gillade bli dammsugen om man satt på en såndär borste, det älskade hon fast hon ändå var rädd för dammsugaren på samma gång.

Nuvarande katterna verkar inte vidare rädda för dammsugaren.

Z znitz skrev:
En kompis hade en fluffig katt som var glad att bli dammsugen, enda tills en dag då svansen åkte in i röret...
Så länge du undviker svansen så kommer katten vara nöjd.
Men, kul att det fanns fler katter som gillar detta
Svansen har åkt in några gånger också kan nämnas, inte nämnvärt brydd då heller:cool:

• Wow
znitz
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.