1 076 637 läst · 12 966 svar
1077k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Här håller man koll på Husse/Matte när det ska duschas. Om dom tar till omaket att stänga dörren, klöser jag på den tills dom öppnar.
Om dom vill ha en handduk att ställa fötterna på efter duschen får dom hitta en annan, här ligger jag, och lämnar stället sist av alla.
Om dom vill ha en handduk att ställa fötterna på efter duschen får dom hitta en annan, här ligger jag, och lämnar stället sist av alla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västra Götaland
· 2 327 inlägg
Sorkar?? Jo tjena. Det där är ju löv!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Skrållan hänger alltid med och är oftast där mattarna eller husse är.
Så jäkla mycket katt att jama eller klösa på en stängd dörr, bara för att den är just stängd. Mina katter vill ofta vara med i badrummet, men stänger man dörren tror de att de skall bli badade ..Isakare skrev:
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 318 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 318 inlägg
.
Jodå, här finns det några katter också, räknade till 5st igår iaf..
4st ( Jesus, Snö, Sot och Hallon)har vi egentligen men äldste sonens innekatt(Katthulhu) flyttade hit under semestern då han tydligen tröttnat på att vara inne katt längre.
Här är katten Hallon, en tjej på ca 4år, bedrövligt kelsjuk av sig.
Bilder på de andra får komma senare.
/ P
Jodå, här finns det några katter också, räknade till 5st igår iaf..
4st ( Jesus, Snö, Sot och Hallon)har vi egentligen men äldste sonens innekatt(Katthulhu) flyttade hit under semestern då han tydligen tröttnat på att vara inne katt längre.
Här är katten Hallon, en tjej på ca 4år, bedrövligt kelsjuk av sig.
Logga in
Skapa konto
Bilder på de andra får komma senare.
/ P
Visade sig att han måste operera sina kinder då dom är puffiga och pälsen åker in i ögat därav inflamationen. Inte ens ett år och gör sin första ansiktslyftning redan.Stefan N skrev:
Närhet till "välluktande" skor kanske bidrar till valet?
https://www.hant.se/darfor-alskar-k...ra-forklaringar-till-deras-konstiga-beteende/
https://www.hant.se/darfor-alskar-k...ra-forklaringar-till-deras-konstiga-beteende/