Här håller man koll på Husse/Matte när det ska duschas. Om dom tar till omaket att stänga dörren, klöser jag på den tills dom öppnar.
Om dom vill ha en handduk att ställa fötterna på efter duschen får dom hitta en annan, här ligger jag, och lämnar stället sist av alla.

Gråbrun katt ligger bekvämt på blå badrumsmatta bredvid toalett.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Nalleman64 och 5 till
  • Laddar…
Microkatten
- Höstfärgerna matchar mina ögon så bra, inte sant?
- Jag tar en bild och lägger ut på nätet, ok?
- Tack, kan du nu ge mig en liten snack? Jag har redan fångat två sorkar idag...
Svart katt med gröna ögon sitter på ett vitt bord utomhus med höstlöv runtomkring.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Per Eskilsson och 11 till
  • Laddar…
Sorkar?? Jo tjena. Det där är ju löv! ;)

Mikael_L
Vacker katt, vacker bild.

• Gilla
Microkatten
  • Laddar…
Microkatten
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Sorkar?? Jo tjena. Det där är ju löv! ;)
Du är inte helt fel ute. Vår andra katt fångar gärna löv och inte minst fjädrar, som hon stolt kommer in för att visa upp! :rofl: Här är en del av bytena:

Flera fågelfjädrar som samlats på ett ljust underlag, vilket är kattens byte.
Skapa konto

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Katt vid budgetdokument och tänd ljus på bord framför brinnande kamin.
Skapa konto
Skrållan hjälper matte lägga nästa års budget. Hon är en hejare på att hålla på sekretessen och räkna 4+4.

En vit och svart katt, Skrållan, sitter på ett bord framför ett fönster med växter, i ett soligt rum.
Skapa konto
Måste ju hänga med och ta lunchpaus också.

Skrållan hänger alltid med och är oftast där mattarna eller husse är.

• Gilla
elpaco och 4 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Här håller man koll på Husse/Matte när det ska duschas. Om dom tar till omaket att stänga dörren, klöser jag på den tills dom öppnar.
Om dom vill ha en handduk att ställa fötterna på efter duschen får dom hitta en annan, här ligger jag, och lämnar stället sist av alla.

[bild]
Så jäkla mycket katt att jama eller klösa på en stängd dörr, bara för att den är just stängd. Mina katter vill ofta vara med i badrummet, men stänger man dörren tror de att de skall bli badade ..

Vart boka akuttid hos ögonläkaren idag då ena katten verkar ha blivit riven i ögat, inte första (troligen inte heller sista) gången.

SysterNett SysterNett skrev:
[bild] Skrållan hjälper matte lägga nästa års budget. Hon är en hejare på att hålla på sekretessen och räkna 4+4.
Det där är livsfarligt, när jag var barn kom vår katt åt lågan, det blev en rejäl veterinärvårdsräkning. Jag kör enbart med stallyktor efter det.

Ett styck hyperkelig, totalt avslappnad ragdoll

• Avslappnad ragdollkatt hållen i famnen av en person.
    Skapa konto
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Patrik440
.

Jodå, här finns det några katter också, räknade till 5st igår iaf..
4st ( Jesus, Snö, Sot och Hallon)har vi egentligen men äldste sonens innekatt(Katthulhu) flyttade hit under semestern då han tydligen tröttnat på att vara inne katt längre.

Här är katten Hallon, en tjej på ca 4år, bedrövligt kelsjuk av sig.

Grå katt vid namn Hallon som ligger och ser avslappnad ut på en grön kudde mot en mörk soffa.
Skapa konto

Bilder på de andra får komma senare.

/ P

• Gilla
yonna och 3 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Vart boka akuttid hos ögonläkaren idag då ena katten verkar ha blivit riven i ögat, inte första (troligen inte heller sista) gången.
Visade sig att han måste operera sina kinder då dom är puffiga och pälsen åker in i ögat därav inflamationen. Inte ens ett år och gör sin första ansiktslyftning redan.

• Ledsen
dicliff
  • Laddar…
Ajdå :(

Herman har sitt favoritställe. Antagligen är det väl för att elementet är varmt, för inte kan det väl vara bekvämt att ligga på skorna.

Svartvit katt sover på en hylla full med skor framför ett element.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
Thomas.M och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.