1 076 696 läst · 12 966 svar
1077k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Var glad för katterna.
Att inte ha halsband på katterna har man inte på utekatter. Risken är stor att de fastnar på nån kvist. Våra hade stretchhalsband som antingen var borta eller satt mellan benet och halsen när de kom hem, så det slutade vi med.
Utegående katter i dag har nog både örontatuering och ett nackchips. Katterna på bilden såg väldigt välnärda och omskötta ut.
Att inte ha halsband på katterna har man inte på utekatter. Risken är stor att de fastnar på nån kvist. Våra hade stretchhalsband som antingen var borta eller satt mellan benet och halsen när de kom hem, så det slutade vi med.
Utegående katter i dag har nog både örontatuering och ett nackchips. Katterna på bilden såg väldigt välnärda och omskötta ut.
Redigerat:
Postade denna i hundtråden, men den måste ju in här också!
Katten börjar mer och mer acceptera valpen!
Här ligger han på min ena sida, valpen på andra sidan, och pappa längre bort.
Valpen vill så förtvivlat gärna leka med katten, men han kan på sin höjd tänka sig att leka lite kull. Att få en valp i kamikazehopp rakt över huvudet och sedan tumla ner för slänten i trädgården är inte riktigt hans grej. Men han accepterar att bli tittad på iallafall.
Valpen vill så förtvivlat gärna leka med katten, men han kan på sin höjd tänka sig att leka lite kull. Att få en valp i kamikazehopp rakt över huvudet och sedan tumla ner för slänten i trädgården är inte riktigt hans grej. Men han accepterar att bli tittad på iallafall.
Var glad att det bara är ost, den här kräver skummad mjölk (fast just här har han begått misstaget att ta tvålskum för mjölkskum)K Keegan skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Liten ser ut att behöva ost OCH skummad mjölk förresten. Mycket söt!!!!
Åhh en katt helt i min smak!Anna_H skrev:Postade denna i hundtråden, men den måste ju in här också!
[bild]