1 065 731 läst · 12 873 svar
1066k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 397 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 397 inlägg
Fyra av mina fyra katter har inte gillat den, eller snarare undrat "va-fan-ska-den-va-bra-för" men har sett den användas hos många andra (av deras katter alltså) så säkert en bra uppfinning, och till ett bra pris.S Sona2012 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 397 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 397 inlägg
Ärligt, jag tror att de där Wellpapplådorna vi köpte inte kom med kattmynta... kanske lite mer ny idé. Men precis som med människor och dofter, även om vi har betydligt sämre luktsinne än katter, så funkar inte kattmynta på alla katter. En del blir helt tossiga, rullar sig och dreglar, andra tycker det är mysigt men inte mer än så och för en liten del är det helt ointressant.AndersMalmgren skrev:
Har Kattmynta/Nepeta i några rabatter och det finns en specifik grannkatt som är helt galen i det.
För ett gott skratt eller många kan jag rekommendera denna bilderbok.
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
Maui satt och titta på mig gulligt när jag satt och slösurfa i sängen. Missade tyvärr nästan allt när jag väl fick upp mobilen
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 397 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 397 inlägg
Helt rätt, så även jag. Mina har varit gula som öknen i Sahara, randiga med så gott som regnbågens alla färger, röda som räven och lilagula med tillägg av vitt. Nån gång för länge sen så sa jag att det borde landa en svart katt här hos oss, som vägde upp alla färger. Återstår att se, den som landar här är välkommen oavsett färg. 😻Mikael_L skrev: