1 064 144 läst · 12 849 svar
1064k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Hade Wiira liggandes vid tangentborder(eller ja, har fortfarande) när jag läste/såg detta, så var ju tvungen att provaLill72 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
... Men hon tröttnade rätt snabbt
Det verkar som att vi undersåtar har dragit vårat strå till stacken vad gäller underhåll till våra mästare. Nu ska det bara vara tid för gos och inte fylla på pengabingen. Vad annars kan man tro utav denna sneda och respektingivande blick som genomskådar förmodat arbete med att fakturera kunder. Tjong! sade det på skrivbordet när jag precis satte mig ner...
Jaja! Man kan ju alltid lite ignorant och demonstrativt klia sig/titta på en inbillad fluga också som förstärkning av vad man som undersåte ska prioritera.
Jaja! Vad är pengar när man kan äta blodpudding 24/7/365 samtidigt som man har den äran att tillfredsställa husherren till belåtenhet.
Logga in
Skapa konto
Jaja! Man kan ju alltid lite ignorant och demonstrativt klia sig/titta på en inbillad fluga också som förstärkning av vad man som undersåte ska prioritera.
Logga in
Skapa konto
Jaja! Vad är pengar när man kan äta blodpudding 24/7/365 samtidigt som man har den äran att tillfredsställa husherren till belåtenhet.
Tandborstning för grabbarna.
Och lite snopptork för Yoda med
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Och lite snopptork för Yoda med
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hahaha underbartNoramasen skrev:Det verkar som att vi undersåtar har dragit vårat strå till stacken vad gäller underhåll till våra mästare. Nu ska det bara vara tid för gos och inte fylla på pengabingen. Vad annars kan man tro utav denna sneda och respektingivande blick som genomskådar förmodat arbete med att fakturera kunder. Tjong! sade det på skrivbordet när jag precis satte mig ner...
[bild]
[bild]
Tur att lite skit rensar magen, med tanke på att man vet att han trampar runt i kattlådorna med den där tassen.