1 092 031 läst · 13 167 svar
1092k läst
13,2k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
När han sätter tänderna i knogarna på en och biter till tills det krasar i brosket, då funderar jag på mina livsval. Men när han en annan gång kommer och lägger sig jämte en i soffan, på behörigt avstånd som sig bör när man är en britt, då är han värd varenda tusing.FredrikR skrev:
Dina är ju fantastiska och du har ju dessutom fått MYCKET katt för pengarna.
Mycket päls vill Bärra poängtera...MariaiÖstergötland skrev:När han sätter tänderna i knogarna på en och biter till tills det krasar i brosket, då funderar jag på mina livsval. Men när han en annan gång kommer och lägger sig jämte en i soffan, på behörigt avstånd som sig bör när man är en britt, då är han värd varenda tusing.
Dina är ju fantastiska och du har ju dessutom fått MYCKET katt för pengarna.
Lugnlördag med Pärla som huvudstöd. Och det var faktiskt hon som kom efter och lade sig lite välplacerat
Och sedan blev det en typ av tvätt/massage.
Och en liten nöjd Pärla efter att ha behagat gubben.
Senare kom Alice och lade sig, och hon har anpassat sig bra i förhållandet till kragen ändå. På måndag blir det att ta bort dränaget vid svansroten. Men kragen kommer nog ändå att vara kvar tills stygnen avlägsnats
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och sedan blev det en typ av tvätt/massage.
Och en liten nöjd Pärla efter att ha behagat gubben.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Senare kom Alice och lade sig, och hon har anpassat sig bra i förhållandet till kragen ändå. På måndag blir det att ta bort dränaget vid svansroten. Men kragen kommer nog ändå att vara kvar tills stygnen avlägsnats
Renoverare
· Stockholm
· 18 644 inlägg
Det rycker både i tass och mungipa ♥️
Oj, det hade nog blivit alldeles för populärt här tyvärr! Däremot drogs det lakan hemma hos mina föräldrar, men jag har konstigt nog inget minne av att katterna där var speciellt intresserade av det