1 100 899 läst · 13 253 svar
1101k läst
13,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Imorse vaknade jag i vanlig ordning inklämd mellan make och yngsta dottern, och plötsligt kommer pälsklingen och lägger sig på min mage! Det har inte hänt många gånger, jag tror egentligen att det var ett misstag från hans sida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Söndagsbadet för döttrarna. Katten är mycket nyfiken, men han har lyckats hålla sig från att trilla i plurret den här gången.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Nu är det enbart vänster hand eller små rörelser som gäller när jag är ute på BH och kollar.
Men uppenbart att Alice gillar det, för annars så sätter hon en menande klo i armen
- Såg du Alice, att jag satte dit en blinksmajly? Det är nog bäst för att du inte ska missförstå mitt budskap då jag ser att du läser vad jag skriver, och då att det enbart är snällhet i denna fortsatta lajvtext. Aldrig att jag skulle skriva något negativt om dig även om du inte bevakar mitt skrivande. Fast det vet du ju.
Men uppenbart att Alice gillar det, för annars så sätter hon en menande klo i armen
- Såg du Alice, att jag satte dit en blinksmajly? Det är nog bäst för att du inte ska missförstå mitt budskap då jag ser att du läser vad jag skriver, och då att det enbart är snällhet i denna fortsatta lajvtext. Aldrig att jag skulle skriva något negativt om dig även om du inte bevakar mitt skrivande. Fast det vet du ju.
Logga in
Skapa konto
Här tror hunden att den är en katt.. och katten tror den är en hundMaria T skrev:Så söta! Hund och katt är inte alltid "hund och katt" som i uttrycket "ogillar varann". Fint att se, och jag är ju sen länge kattlös men är sugen på att skaffa både misse och vovve.... ja, det är väl planer framöver men jag och familjen tänker länge. En stor(vuxen) långhårig katt vill jag ha - måste jag skaffa en "jättestor" hund då eller funkar en King Charles Spaniel, Cocker Spaniel, månne?
Tror att de flesta raser och storlekar kan komma överens om de introduceras rätt och i rätt ålder (KAN vara svårare om man adopterar en äldre hund/katt som redan innan har förutfattade meningar om andra ”hundar/katter” - men inte omöjligt då heller, bara mer jobb.. men fin balansgång om djuret är väldigt stressat).
Renoverare
· Stockholm
· 18 495 inlägg