1 091 467 läst · 13 162 svar
1091k läst
13,2k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
om jag ligger här.. Då får jag följa husse till kaninerna... Men å andra sidan så finns det ju kattkorgar.. jag får ju inte vara i tvättkorgen..
Hade det varit onsdag så hade husse gett mig räkor.. Utan att matte vet.. Då hade hon sagt att jag är bortskämd.... Men äter inte jag räkorna.. Så blir ju de skämda, och det är ju värre än allt.
Trodde det var en bild på @MariaiÖstergötland 's katt.Mikael_L skrev:
Ja de är ganska lika varandra, särskilt nu när Marias börjar växa till sig och lämna kattungeutseendet bakom sig.
Förra matte ville ha mindre betalt än vad hon nyss betalat veterinären för kastrering och chip, så då höjde vi så det åtminstone blev ersatt.
Men ett bra hem var nog viktigare än pengar. Och det vill jag nog påstå att det blev. Han har 4 tjänare här som avgudar honom och lyder minsta vink.
Vet inte. Är troligen inte helt rasren, då borde vi knappast fått han i det närmaste gratis.MariaiÖstergötland skrev:
Förra matte ville ha mindre betalt än vad hon nyss betalat veterinären för kastrering och chip, så då höjde vi så det åtminstone blev ersatt.
Men ett bra hem var nog viktigare än pengar. Och det vill jag nog påstå att det blev. Han har 4 tjänare här som avgudar honom och lyder minsta vink.