1 072 703 läst · 12 909 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Mina kissar brukar vara "däckade" ca 1h efter besöket, sen - envisa som dom är, börjar dom jullra runt och ska ut/ha mat/göra-allt-annat-än-vila, och är snudd på helt återställda till kvällen. Ut får dom givetvis inte gå, men det verkar vara en fördel om dom får röra lite på sig för att piggna till.
Några av mina katter har spytt några gånger, men dom flesta har "bara varit trötta".
Krage har jag provat typ en gång på en katt, men det gick inge bra och tyckte bara synd om henne. Sen dess gör jag så att jag helt enkelt "svansar efter" dom och ser till att dom inte slickar sig Inte direkt populärt hos kissen, men det får dom ta
Några av mina katter har spytt några gånger, men dom flesta har "bara varit trötta".
Krage har jag provat typ en gång på en katt, men det gick inge bra och tyckte bara synd om henne. Sen dess gör jag så att jag helt enkelt "svansar efter" dom och ser till att dom inte slickar sig Inte direkt populärt hos kissen, men det får dom ta
Nu försvann Katten igen. Jag letade och ropade och blev till slut en anings förtvivlad.
Någon hade lämnat dörren till tvättstugan öppen.
Jag fick faktiskt en ledtråd av hundarna men den förstod jag inte på en gång. De satt i hallen och tittade mot tvättstugan. I vanliga fall letar de också men nu visste de var han var och tyckte tydligen inte att det var någon idé att gå runt och leta.
Jag har aldrig märkt att Katten legat i den där trådbacken förut. Vi förvarar regn- och överdragskläder där.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon hade lämnat dörren till tvättstugan öppen.
Jag fick faktiskt en ledtråd av hundarna men den förstod jag inte på en gång. De satt i hallen och tittade mot tvättstugan. I vanliga fall letar de också men nu visste de var han var och tyckte tydligen inte att det var någon idé att gå runt och leta.
Jag har aldrig märkt att Katten legat i den där trådbacken förut. Vi förvarar regn- och överdragskläder där.
Fågelskådaren Celsian
Jag ställde mig i vägen, gjorde så hon inte kunde se Svea längre. Klart hon blir orolig!
Cykeln tog jag in för att ladda, pakethållaren ger tydligen en bra överblick, nytt favoritställe Så länge hon är konvalescent så får väl cykeln stå där.
Cykeln tog jag in för att ladda, pakethållaren ger tydligen en bra överblick, nytt favoritställe Så länge hon är konvalescent så får väl cykeln stå där.
Har nu bokat tid till min lille kattkille för kastration. De ska titta på hans rinnande ögon samtidigt. Hoppas allt går bra och att han återhämtar sig snabbt, men det verkar vara en lindrigare procedur för hanar än för honor?