1 072 469 läst · 12 907 svar
1072k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Idag trodde jag barnen slarvat bort Bärra när jag kom efter jobbet.. Letade 2 ½ varv i hela huset, såg han inte - han brukar ju oftast möta upp i dörren med ett kurrmjau!.
Till sist hittade jag han, under täcket i vår säng, vet inte om det blev för kyligt med fläkten på sen imorse
Men sedan han blev klippt häromveckan har han sovit flera hela nätter i vår säng.
Till sist hittade jag han, under täcket i vår säng, vet inte om det blev för kyligt med fläkten på sen imorse
Men sedan han blev klippt häromveckan har han sovit flera hela nätter i vår säng.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vår katt fyller 7 år idag.
Logga in
Skapa konto
Här är han tre dagar gammal.
Han föddes i en kull på fem, varav en var dödfödd. De andra tre syskonen har hittat andra hem.
Logga in
Skapa konto
Han är inte så tuff som han ser ut. Ända sen han var liten har han varit skraj för andra människor och höga ljud.
Logga in
Skapa konto
Grattis Valpis!
Det har gått förvånansvärt bra! Första dagen trodde jag att hon hade tappat gpsen, visade sig att hon sov i en thuja häck.. Jätteskönt att veta att när hon varit borta länge kan jag se var hon är och hämta hem henne.J Jonobe skrev:
Jag hoppas fortfarande att det ska gå att göra gpsen mindre, även om den här är lätt är den fortfarande klumpig.
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Sjukt otympliga sugen på en sådan att ha på vår katt när vi är i sommarstuganKarlia skrev:Det har gått förvånansvärt bra! Första dagen trodde jag att hon hade tappat gpsen, visade sig att hon sov i en thuja häck.. Jätteskönt att veta att när hon varit borta länge kan jag se var hon är och hämta hem henne.
Jag hoppas fortfarande att det ska gå att göra gpsen mindre, även om den här är lätt är den fortfarande klumpig.
Är det denna man ska ha?
https://www.arkenzoo.se/tractive-katt-gps?76132
Axl Rose, har en sådan. Den fungerar ofta hyfsat bra. Men nästan inte alls när han befinner sig i tät vegetation.AndersMalmgren skrev:
Men den är mycket bättre, än inget och hyfsat liten i såväl pris som storlek.
Staffans
Jag funderade lite på Airtag, den ser inte så klumpig ut .. tror ni den skulle funka? (För mig som har ifån iaf). Verkar inte så mycket större än en namnskylt..
Nån som har någon tanke om saken?
länk: https://www.apple.com/se/airtag/
Nån som har någon tanke om saken?
länk: https://www.apple.com/se/airtag/
Jag köpte tailit som Jonobe tipsade om ovan. Den väger 23g istället för de 30g som den du länkar till. Fortfarande ganska stor men lättare. Men har ingen aning om hur någon av dem funkar i längden. Signe har haft sin någon vecka nu.AndersMalmgren skrev:
Upptäckte härom dagen att det är en hit att ta lite laxmousse och blanda ut en del med vatten. Han tömmer 2 matskålar med vätska per dag nu, annars märks det inte i vattenskålen att han druckit.
Och kattglass frågan är om det är poppis...
Logga in
Skapa konto
Och kattglass frågan är om det är poppis...
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg