1 055 815 läst · 12 742 svar
1056k läst
12,7k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 18 368 inlägg
Måste prova med vår katt, det enda han blir tokig över är när nötkött kommer ut ur kylen, han kan lukta det en mil bort
Know the feeling...AndersMalmgren skrev:
Eller ja, Bärra kommer ju rentav när han hör att de fat de brukar få godsaker på rör sig i skåpet.. Oavsett om man bara plockar ur diskmaskinen.
Renoverare
· Stockholm
· 18 368 inlägg
Jag har ett stålfat där jag ofta låter köttet vila efter tillagning. Maui brukar ibland får slicka köttsaften, det fatet ger samma reaktion för honomFredrikR skrev:
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 351 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 351 inlägg
Tjusig kisse! Vi har aldrig haft kamin eller öppen spis, men då vi hade breda gamla element hängdes det mycket där och när vi flyttade till nytt hus med smala element så var viloplatserna alltid på golvet, eller stol i närheten av värmen.Lill72 skrev:
Hitta katten!
Lilla katten vill inget hellre än att vara med den stora, den stora väser o fräser när den lilla kommer för nära.
Just nu myser stora katten med mig i soffan, den lilla försöker se så mycket hon kan medan hon är (nästan) osynlig.
Lilla katten vill inget hellre än att vara med den stora, den stora väser o fräser när den lilla kommer för nära.
Just nu myser stora katten med mig i soffan, den lilla försöker se så mycket hon kan medan hon är (nästan) osynlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Stockholm
· 18 368 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 368 inlägg
Snarkar gör han också