1 072 587 läst · 12 907 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Jiji skrev:
Hehe, påminner mig om när min minsta katt försökte få igång min schäfer/berner sennen-hund(läs: STOR hund). Oftast brydde han(hunden) inte sig ett skit, men ibland gick dom igång.
Hon(katten) var dock smart, hon sprang slalom mellan benen på han så hundstackarn blev ju alldeles förtvivlad till slut och visste inte vad han skulle ta sig till
Misstänker att ur hans synvinkel och tankegång så var det väl att jämnföra med oss och försöka få tag på den där eländiga flugan som surrar runt skallen.
EvaMLin
Renoveringsnovis
· Gävleborg
· 158 inlägg
EvaMLin
Renoveringsnovis
- Gävleborg
- 158 inlägg
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 441 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 441 inlägg
Vår stora gula Nalle-katt var galen i gurka och om jag höll i en liten bit så högg hann nästan besinningslöst och brydde sig inte om att det fanns (mina) fingrar i andra änden av gurkbiten. Så det var säkrare att skära till gurkstavarD dicliff skrev:
Annat han gillade var sockerkaka, champinjoner som legat på pizzan och makrill i tomatsås. Normalt? Kattiskt!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Fruns födelsedagspresent kom idag. Vet inte om den får hedersplatsen över öppna spisen eller om den ska förpassas till källaren
Hon fyller år först om 2 veckor... om vi råkar känna någon här på forumet så får man gärna vara tyst ett tag.
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg