❤️

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 6 till
  • Laddar…
Jag funderar på om jag skulle skaffa en skylt, inga katter på bordet men inser att dom nog inte skulle bry sig. Fyra katter som ligger och sitter ovanpå ett matbord med diverse föremål runtomkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
Lill72 och 17 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Jag funderar på om jag skulle skaffa en skylt, inga katter på bordet men inser att dom nog inte skulle bry sig. [bild]
Haha vi jobbar som fan på det där går huskatt fattade galoppen, vår Bengal verkar lite puckad :)

EvaMLin
Stefan N Stefan N skrev:
Jag funderar på om jag skulle skaffa en skylt, inga katter på bordet men inser att dom nog inte skulle bry sig. [bild]
"Det bästa mor har, sätter mor på bordet" :D:heart:

• Gilla
  • Älska
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Maria T
Stefan N Stefan N skrev:
Lite katthår på mackan har ingen dött av osv. Eller som min mamma sa - det finaste jag äger sätter jag på bordet (katten satt såklart inte kvar på stolen),

• Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Haha vi jobbar som fan på det där går huskatt fattade galoppen, vår Bengal verkar lite puckad :)
Jag tror inte Maui är puckad (han fattar ju hur dörrhandtag funkar), tvärtom försöker han nog bara trötta ut er.

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Vi och katten har enats om att när det är mat på bordet är inte katten på bordet. Det är viktigt att kompromissa. :D

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Karlia
Vi har ganska stort bord, oftast två personer. Vi har enats om att ifall någon katt sitter så långt bort att vi inte når att lyfta ner den får den stanna.

Märkligt nog är det den äldre kloka katten som ibland sitter där. Den yngre verkar inte ha förstått att det är spännande på bordet. Hon lägger sig gärna bredvid i soffan för att få magen klappad istället.

• Gilla
Jiji och 2 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
- …det finaste jag äger sätter jag på bordet …
Det ska väl vara: Det finaste jag äger sätter sig på bordet

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Jiji och 4 till
  • Laddar…
fahlis fahlis skrev:
Det ska väl vara: Det finaste jag äger sätter sig på bordet
Nejnej: Det finaste som äger mig, sätter sig på bordet.

• Haha
  • Gilla
Misse och 5 till
  • Laddar…
Microkatten
Ena katten kommer alltid till frukostbordet och lägger sig på morgontidningen. Alltid på min uppslagna morgontidning, så numera tittar jag på frukost-tv istället... :rolleyes:

Den andra katten kommer alltid till lunchbordet, oavsett var hon befinner sig innan. Av någon anledning har hon bokat tvätt-tid nära brödkorgen vid samma tid. Att hon av en händelse samtidigt råkar bli två meter lång med nosen vid rostbiffen och fyrdubblad vikt är bara rena slumpen. :devilish:

• Gilla
Paulina123 och 4 till
  • Laddar…
Jag räcker definitivt upp en hand!

Närbild av en katts ansikte med fokus på stora gröna ögon.
Skapa konto
En brun och vit katt sitter och tittar uppåt med stora blå ögon.
Skapa konto
Fluffig perserkatt som sitter på golv med blicken riktad mot kameran
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
Paulina123 och 12 till
  • Laddar…
Man säger inte åt en katt vad den ska göra, katten säger åt dig vad du ska göra ;)

• Gilla
Woundedknee och 6 till
  • Laddar…
Mikael_L
Aha, katten som spelar i Shrek har hittat hit! :)

266451-alexfas01.jpg

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Anna_H och 13 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Aha, katten som spelar i Shrek har hittat hit! :)
[bild]

[bild]
Det skall jag hälsa Flora En brun och vit katt som sitter på ett mörkt trägolv och tittar upp mot kameran.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Naturliv och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.