1 072 824 läst · 12 909 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Det där upptäckte jag också rätt nyligen. Vattnet stod och rann i ett handfat, och kattan var i närheten och såg stolt ut.Jiji skrev:
Men det var förstå gången på snart sex år som en av våra två kissar gjorde detta själv.
Annars har vi fått hjälpa till
Bild från 2014, ½ år gammal kattflicka:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det skramlade till i vedspisen i lördags..
Bärra trodde han hittat var skinkan bor..
Han såg en liten kvarglömd bit från fredagens pizzabak som trillat ner vid plattorna och således lyckats peta bort ringarna och stuckit ner nosen..
Tårögd och sotig runt nosen.
Logga in
Skapa konto
Bärra trodde han hittat var skinkan bor..
Han såg en liten kvarglömd bit från fredagens pizzabak som trillat ner vid plattorna och således lyckats peta bort ringarna och stuckit ner nosen..
Tårögd och sotig runt nosen.
Just det.. Medans lillebror ställer till det för sig..
Hittade den äldre och lite klokare en koja..
Har hört att jag haft en katt nära som tvättat sig, men inte sett nån när jag vänt på stolen för att kolla.. Där kom förklaringen
Logga in
Skapa konto
Hittade den äldre och lite klokare en koja..
Logga in
Skapa konto
Har hört att jag haft en katt nära som tvättat sig, men inte sett nån när jag vänt på stolen för att kolla.. Där kom förklaringen
Provade ge Rasmus lite Herrgådsost... Han slickade på den, sen blev den liggande på golvet.. I helgen försökte matte förgifta han, med Edamer..Karlia skrev:
På söndagen var äntligen ordningen återställd, husse öppnade Prästosten, och den var extra lagrad (12mån), precis som Rasmus älskar
Gjordes räksmörgås i lördagskväll, Bärra var upp på bänken x antal gånger när det skalades räkor och skrek som en tok, så pass att även Rasmus kom och passade på och hoppa upp..
Och visst fick dom nån liten räka var när väl allt var klart
Logga in
Skapa konto
Bärra ätit upp och kollar om storebror vill dela med sig..