693 635 läst · 2 883 svar
694k läst
2,9k svar
Ajax alarm systems
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Har samma problem, har inte hunnit testat att rengöra ytterligare en gång ännu…Stringfellow Hawke skrev:
Kolla manualen. Efter rengöring för man en nollställning. Finns två varianter av nollställning.Stringfellow Hawke skrev:
Medlem
· Stockholm
· 1 394 inlägg
Hej!
En Fireprotect larmade för byte av backupbatteri CR2032, och efter byte säger den fortfarande låg nivå och piper lite snällt. Någon som lyckats byta? Finns det något trick? Jag kanske har köpt dåliga batterier...
Stängde av en annan Fireprotect för att öppna och kolla så att jag satt polariteten rätt och nu larmar den för samma sak efter att jag satt på den igen. 😴
En Fireprotect larmade för byte av backupbatteri CR2032, och efter byte säger den fortfarande låg nivå och piper lite snällt. Någon som lyckats byta? Finns det något trick? Jag kanske har köpt dåliga batterier...
Stängde av en annan Fireprotect för att öppna och kolla så att jag satt polariteten rätt och nu larmar den för samma sak efter att jag satt på den igen. 😴
Hade problem med min ena också, vet inte om det var det som gjorde skillnad men bytte från ett noname till ett märkes CR2032, då först slutade den larma om låg nivåJustDoIt skrev:Hej!
T
tunellm
Medlem
· Västra Götaland
· 242 inlägg
tunellm
Medlem
- Västra Götaland
- 242 inlägg
Är inte helt hundra på vad exakt du menar men är kanske detta, klicka på hubben > Service > Server Connection > kolla att ”Get notified of server connection loss without alarm” är på.L Lund skrev: