687 794 läst · 2 879 svar
688k läst
2,9k svar
Ajax alarm systems
Klart det fungerar utan Keypad. Men jobbigt värre om du glömt telefonen och keyfoben inne. Jag använder ofta min Keypad för man orkar inte alltid hålla på att blippa på telefonen, rätt så skönt att kunna larma av/på direkt vid entrén. Men alla tycker såklart olika
Keypaden är ju inte så extremt stor kostnad sett till vad hela systemet kostar.
Du kan ju alltid börja utan och om du känner för att du behöver en senare är det ju bara att köpa en då. Superenkel att lägga till i befintligt system.
Du kan ju alltid börja utan och om du känner för att du behöver en senare är det ju bara att köpa en då. Superenkel att lägga till i befintligt system.
Tack för svarLucky2015 skrev:Klart det fungerar utan Keypad. Men jobbigt värre om du glömt telefonen och keyfoben inne. Jag använder ofta min Keypad för man orkar inte alltid hålla på att blippa på telefonen, rätt så skönt att kunna larma av/på direkt vid entrén. Men alla tycker såklart olika
Har ingen kontrollpanel. Nojjade och köpte en fob. Aldrig använt. Telefonen är det man kör till 100% för det mesta.V Villa1949 skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Kör bara panel, orkar inte fippla upp telefonen.
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 1 954 inlägg
Jag använder min till att kolla om garaget (separat zon) är larmat innan jag går dit. Betydligt smidigare än att ta fram telefonen, eller om man inte har den på sig. Men aldrig för att larma av/på.
Det fick bli en hub 2 plus även om det sved lite.B Blaxtar skrev:
köpte även keypad plus och brickor. Känns som en bra backup om inte mobilen är tillgänglig. Även smidigt om nån inte så teknisk behöver larma av
Blev en imou looc från inet.se istället för 499. Otroligt billigt om den fungerar ok när den både har siren och strålkastare.E etompau skrev: