119 331 läst · 254 svar
119k läst
254 svar
Är detta en bomb?
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 540 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 540 inlägg
Med tanke på dina fynd måste det ju ha hanterats sjuka mängder ammo i din trädgård! Normalt plockar man ju upp det man tappar men en och annan slinker undan. Du hittar ju ammo under varenda sten du vänder på!
Skulle rakt av ringa polisen och säga
"Jag skiter i hur ni gör, jag vill ha bombgruppen här för att röja bort detta. Annars kan jag nog sälja in en story till Aftonpressen om hur polisen är totalt ointresserad av vad som verkar vara skarpa förtygs granater och ammunition. Då kan jag nog få en peng för det hela.
Ni har en arbetsdag på er att återkomma med ett datum och klockslag i närtid då bombgruppen behagar dyka upp annars pressen."
"Jag skiter i hur ni gör, jag vill ha bombgruppen här för att röja bort detta. Annars kan jag nog sälja in en story till Aftonpressen om hur polisen är totalt ointresserad av vad som verkar vara skarpa förtygs granater och ammunition. Då kan jag nog få en peng för det hela.
Ni har en arbetsdag på er att återkomma med ett datum och klockslag i närtid då bombgruppen behagar dyka upp annars pressen."