4 115 läst · 34 svar
4k läst
34 svar
Äntligen - slutet för "river tables" och svarta epoxyränder är här
När jag såg Bauhaus-skivorna första gången trodde jag att jag såg i syne. De är inte bara fula men också uselt gjorda med dåliga materialval.
Jag har ett epoxyprojekt som jag vill göra men det är värre än ett flodbord då det också innefattar "lastpallsvirke"...
Jag har ett epoxyprojekt som jag vill göra men det är värre än ett flodbord då det också innefattar "lastpallsvirke"...
Det var ju ”otippat”…MultiMan skrev:
Nä, idioternas översteidiot behöver väl lite tid för att hitta ett sätt att reda ut det här dilemmat.
//Ronnie
Haha, ja, när man talar om ”Scrap Wood” oavsett slag samt ”Pallet Wood/Reclaimed Wood” på tuben — då är det banne mig ädelträ det handlar om!Z z_bumbi skrev:
Att mixa det med epoxi är uppeenbarligen den högsta formen av alkemi.
//Ronnie
Äntligen!
Har spytt på det från dag ett. Vissa har gjort det bra. Det har sett lite fräckt ut. Men aldrig har jag sett något som skulle göra sig i ett vanligt hem. På sin höjd i någon smaklös man cave.
Men det är ju bara min smak och uppfattning...
Har spytt på det från dag ett. Vissa har gjort det bra. Det har sett lite fräckt ut. Men aldrig har jag sett något som skulle göra sig i ett vanligt hem. På sin höjd i någon smaklös man cave.
Men det är ju bara min smak och uppfattning...
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
måla plåttak från slutet av 90-talet
Färg, Måla & Tapetsera -
Trall 7x4 meter - hus från slutet av 1800-talet
Altan & Uteplats -
Varför går det inte att sänka värmen - anslutet till fjärrvärme
Värme allmänt -
En dröm ska äntligen bli sann - en rejäl snickarverkstad!
Socialt & Projekt -
Stabilt plank i slutet av altan - hur förankra i jord?
Altan & Uteplats