A
Från mina svar i Youtube
Fuskbyggarnas program korrupta och oärliga. Ni tog bort all seriösa svar och lämna kvar en idiot svar från en hjärndöd Bab Gnush vad betyder det ?Det känns som korruption inom media är i fullfart har också. Så Sund
Det är så sent att fortsätta och försöka dölja ert fusk och dubbel moral . Ert program är redan avslöjat av mig och stängt år 2020 och blir stängt år 2021 också och hoppas att den kommer och blir stängt resten av livet. Ni måste ber om ursäkt då är jag klar med er.eller svara på mina frågor eller en live konfrontation med dig lossas byggare Anders.läs nedan här ser du mina frågor
http://adnan-adde-hodhod.se
 
A
Från Youtube
Dem har blockerat mig och suddat all seriösa konversationer
Jag lovar dig Anders det va länge sen jag såg min program och när jag såg det nu jag kunde inte sluta skratta av hur kass du är i mitt program jämfört med andra för att du va feg och rädd för att du va medveten om hur mycket ni har bluffat och fabricerade i mitt program.
Jag vet att det finns fusk i byggbranschen men inte din metod som få stopp på den ni bara känner pengar på det. Och stora bolag som fuskar vad hände med dem ?våga ni inte bluffa program om dem?
 
A
Anders och Johan Jarnell Executive producent till Fuskbyggarna väljer helst små företag med utländska ägare för att dem vet att vi kommer inte att har råd för att stämma dem, och dem flesta advokater vill helst inte hamna i media men dem vågar inte gå på stora företag som har redan advokater anställda hos dem och kan få rejält med stryk om dem gå på dem.
Jag krigar med mina små medel och söker en advokat som kan hjälpa mig. Jag har medel och bevis som kommer att sätta ditt dem ordentligt .
 
A
Jag är bredd att svara och diskutera med seriösa och smarta människor och dem som har läst och analyserat min hemsida. Dem som vill vara lustiga kommer jag att ignorera.
 
A
Dem raderat all konversation och mina svar på Youtube när dem kände sig avslöjat
 
  • Skärm med meddelande "Den här videon har tagits bort av innehållsleverantören" och en markör för inläsningsfel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmdump av en social media-kommentarstråd med en tumme upp och suddiga profilbilder.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmdump från en mobil enhet som visar en diskussionstråd med kommentarer på en social plattform.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
K Kromo skrev:
Men bara den röran kring vattenkopplingarna vid den så kallade luckan känns som skäl nog att hänga ut honom.
Fel gjort men ingen Fusk läs ordentlig på min hem sida och avgör vem som fuskade http://adnan-adde-hodhod.se/
 
A
Krilleman Krilleman skrev:
Jag väntar fortfarande på svar utifrån en rörmokares perspektiv!
Varför har du undvikit mina tydliga frågor i din tidigare tråd?

:thinking:

[länk]
Mitt ämne idag är att diskutera Hur en program som bekämpar fusk fuska . Vad mina killar har gjort för fel det är inte aktuellt längre och vi har redan pratat om allt länge men fusk är fusk och fel är en annan sak. Idag vill jag diskutera alla bevis mot dem om det Är sant eller falsk . Att göra ett rör fel är inte lika stort som att ljuga , och lura ett helt land
 
A
Det som är kriminellt och borde fråga sättas är hur en program som lossas bekämpar fusk och jätte snäll fuska helt öppet ,respektlöst lura ett helt land, och sen går och gömmer sig , svara inte på mina frågor , begära uppskov 3 månader för att svara till granskningsnämnden och när svaret kom fans inte ett enda svar på min frågor.Största bevis är att jag har rätt att ni fick inte se programmet i år och ni kommer inte att se den nästa år och hoppas att den inte kommer att sändas för gott tills dem ber om ursäkt, eller svara på mina frågor eller konfrontera mig live på bästa sändningstid.
 
A
F fixarpelle skrev:
Jag har inte sett programmet än men det verkar finnas en del frågetecken angående utförandet.
Jag funderar på om produktionsbolaget vinklar och överdriver eller rent av far med osanningar, det ska bli intressant och se hur detta utvecklas men jag tror att byggaren måste göra en civilrättslig process (stämning) för att komma någon vart.
När byggaren skapar en hemsida där han förklarar sin version samt visar faktura på inköp mm så finns det orsak att misstänka att allt kanske inte är så som fuskbyggarna påstår, fuskbyggarna kanske hellre gör bra TV än att visa verkliga förhållanden.

Vilken tråd på byggahus är bilderna ifrån som Adnan hänvisar till?
Vilken säsong och avsnitt av fuskbyggarna är det detta handlar om? Jag vill se avsnittet.
Hej
gå in på min hemsida där finns allvar på dina frågor
http://adnan-adde-hodhod.se/
Om du inte hitta ditt svar där fråga mig igen så svara jag påhttp://adnan-adde-hodhod.se/
 
A
Jag söker en advokatbyrå eller jurist som kan hjälpa mig med en stämningsansökan mot TV 4 och programmet.nedan ser ni min version
http://adnan-adde-hodhod.se/
Om jag är inte säker på min sak skulle jag aldrig driva detta vidare och lämna den bakom ryggen. Jag har allt material , dokument, bildbevis som styrker min berättelse.
Ni behöver inte vara rädda från media jag är säker på min sak och har all medel som faller dem.
 
Om du nappar för svartjobb och fuskbyggarna
då sitter du fast. En gammal husägare har råkat för ett elände genom att söka en sk proffs
firman. Svartjobben började med utpressning och hotelser. Aggressivt och okunnigt beteende av sk proffs ledde till att husägare ville avbryta arbetet.Då blev det hotelser.Hur kan man blir av med svartjobbande utan att polisanmäla hotelser ??
Eller en maffialiknande proffs?

l
 
  • Gilla
mattiplutt
  • Laddar…
A
Den fjärde lärdomen är lugnet har inga fötter
Den Femte lärdomen Hyckleri håller inte i längden.
Jag har avslöjat hur Anders Öfvergård bluffa , fabricera och fuska själv i min hem sida http://adnan-adde-hodhod.se/
Med detta avslöjandet och mina anmälningar till Polisen, Granskningsnämnden, och till ansvariga på TV4 gav resultat att programmet blev stoppad.
Värdet på Arga Alkisen Anders Öfvergård har sjunkit och fick sparken efter att jag har bevisat hur stor hycklare han är,
Kör en program Anders och våldet och det han som är våldsam,
Sen Anders och knarket en till hyckleri där han går full och nära att skada tjejen och sig själv.
Ansvariga på TV4 fick nog och sparkat Anders Öfvergård innan han smutsar ner TV4 ryckte mer.
Mig lyckas du inte med och knäcka . Jag knäckte dig och jag bygger vidare och sålde 2 stora fina hus till jätte nöjda kunder som köpte dem trots att dem såg ditt program och såg hur falsk programmet var.
Se bilder på mina hus
Detta är ett meddelande till dig Anders för att du svara aldrig på mig eller på mina frågor och jag vet att du läser detta här.
Jag lägger av när du ber om offentlig ursäkt. eller vi ses i Göteborgs tingsrätten inom kort.
 
  • Nybyggt tvåvåningshus med upplyst fasad och garage, parkerade bilar, på en ofärdig tomt i skymning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Inreddt modern kök och vardagsrum med öppen planlösning, spotlights i taket och en vit trappa.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt badrum med mörkgrå marmorväggar, glasduschvägg och vit sexkantig kakelgolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Interiör av ett modernt kök och angränsande vardagsrum med trägolv och infällda spotlights.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett stort, nybyggt hus med tända ljus och en rymlig veranda, upplyst på kvällen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt badrum med marmormönstrade väggar, duschhörna, dubbel handfat och toalett.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt kök i nytt hus med vita skåp, köksö och person som kommer nerför trappan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nytt, upplyst enfamiljshus i mörker med träd i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
BigR
Zzz… du är ju riktig rättshaverist. Du gjorde usla jobb och hoppas att dom blir bra om Anders blir dålig. Gå vidare i livet.
 
  • Gilla
Staffan_V och 2 till
  • Laddar…
  • Haha
Staffan_V
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.